Vertigo 6 pr-bureau voor MY.GAMES in Europa en de VS

Vertigo 6 pr-bureau voor MY.GAMES in Europa en de VS

Gamebedrijf MY.GAMES kiest Vertigo 6 als pr-bureau voor Europa, Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.

MY.GAMES, een Europese uitgever en ontwikkelaar met het hoofdkantoor in Amsterdam, heeft meer dan één miljard geregistreerde gebruikers wereldwijd. Het bedrijf ontwikkelt voor mobiel, pc en consoles, met games zoals War Robots, Hustle Castle, Rush Royale, Left to Survive en anderen.

Vertigo 6, gevestigd in Arnhem, staat bekend om zijn ervaring in de game-industrie en heeft sterke relaties opgebouwd met merken zoals Electronic Arts, ASUS, Ubisoft, Twitch, Riot Games en Logitech. 

Raoul van Wijk, mede-oprichter bij Vertigo 6: "We zijn ontzettend blij om My.Games te verwelkomen als onze nieuwste klant in de game-industrie. Onze aanpak en trackrecord in het ontwikkelen van awardwinning campagnes voor gamepublishers heeft MY.GAMES overtuigd om voor ons te kiezen als hun pr-partner in Europa, het VK en de VS."

Karina Konkova, Communications Director bij MY.GAMES: "We zijn ervan overtuigd dat Vertigo 6 de juiste partner is om ons te helpen onze merkpositie in Europa en de VS verder te versterken. De uitgebreide ervaring en bewezen staat van dienst in de game-industrie maken Vertigo 6 de perfecte pr-partner."

De samenwerking tussen Vertigo 6 en MY.GAMES heeft als doel om groei te stimuleren in de dynamische gamingmarkt.

www.vertigo6.nl

www.my.games

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Happy Horizon wint pitch voor SnowWorld

19-09-2024 | 10:45:00
Met deze samenwerking is Happy Horizon verantwoordelijk voor de optimalisatie en automatisering van de online marketing-kanalen voor SnowWorld Nederland, België, Frankrijk en de aanverwante merken zoals Adventure Valley, Alpine Hotel en Indoor Skydive.

Greetz viert 20-jarig bestaan

17-09-2024 | 00:15:00
Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde "BliQje", is uitgegroeid tot Greetz.

[Column] Merken hebben moeite met dé gamer op Gamescom

26-08-2024 | 10:03:00
Hoe je als merk écht connectie maakt op Gamescom

Happy Horizon vijf keer genomineerd bij Digital Impact Awards London 2024

15-08-2024 | 09:37:00
Electronic Arts, KiKa, OnePlus en Logitech G maken kans op goud

Vortex Agency verzorgt social media voor GUM

28-06-2024 | 08:41:32
Vortex Agency, onderdeel van Happy Horizon, gaat aan de slag als socialmediabureau voor mondverzorgingsmerk GUM.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.