Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
Met veel plezier maakt de organisatie van de Content Marketing Awards vier voorzitters bekend van editie 2024.
Deze vier vrouwen gaan het juryproces in goede banen leiden:
- Carien de Bas | Awards B2B | B2C | B2E
- Carlijn Postma | Awards Non-Profit | Campagnes
- Loes van Dokkum | Medals Creatie | Vorm | Concept
- Irma Machielse | Medals Distributie | Promotie | Conversie | Data
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november!
De geweldige locatie gaan we later deze maand bekendmaken.
En zet er dan meteen nog een datum in: maandag 9 september is de laatste dag dat je cases kunt insturen.
Content Marketing Awards is een onafhankelijk initiatief dat wordt uitgevoerd als VIA Evenement. De CMTA wordt uitgevoerd door Marketing Report en Media Meetings, organisator van Cross Media Awards, Dutch PR Awards, M100 Event en M100 Summer Edition.
Alle ingezonden cases worden deels - en alleen als jij instemt - gepubliceerd op de CMTA website en het platform van Marketing Report. Op deze wijze vieren wij het vak en pak je als inzender altijd het podium!
Ter inspiratie: hier vind je een groot deel van de in 2023 ingezonden cases.
En hier vind je de foto's van de geweldige 2023 awardshow in Beeld en Geluid in Hilversum.
Een overzicht van de winnaars van de Content Marketing Awards 2023 staat hier.
De winnende cases van 2024 worden opgenomen in Het Grote Marketing & Media Jaarboek 2025.
De inschrijving voor Content Marketing Awards 2024 is geopend. Je kunt jouw cases aanmelden op www.cmta.nl.
Zorg dat je erbij bent!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nog 11 dagen om cases in te zenden voor de Content Marketing Awards 2024
[Interview] Vincent Bakker (Abeos Service Groep): Arbeidsbemiddeling draait teveel om het matchen van vacatureteksten aan cv-teksten
[Interview] Carien de Bas: Het succes van een merk ligt in het kennen van je kracht en vasthouden aan consistentie
[Interview] Sander Tacx: Tijd voor de volgende marketeer die echt met een holistische visie een merk neerzet
[Interview] Loes van Dokkum: AI in contentmarketing? Resistance is futile, dus schouders eronder!
Gepubliceerd door: Bas Vlugt