Marketing Report
Vijf creatieve krachten versterken Glasnost

Vijf creatieve krachten versterken Glasnost

Creatief pr-bureau Glasnost groeit door en voegt vijf creatieve krachten toe aan het team. Het bureau haalt een diversiteit aan disciplines en expertises binnen, waaronder strategie, creatie, productie en copywriting.

Het bureau zet hierbij een volgende stap in de ambitie om haar earned gedachtegoed in campagnes steviger te verankeren in haar full-service pr, campagnes en content proposities.

Henk Boersen, Managing Director Glasnost: “Klanten zoeken steeds vaker naar een bureau dat méér biedt. Wij zijn bekend als pr-bureau , maar we creëren ook campagnes en content vanuit ditzelfde pr-gedachtegoed. Earned thinking noemen we dat. In de kern is strategie en creativiteit in alles wat we doen leidend. Een goed idee maakt het verschil in elke campagne. Daarom zetten we in op het vergroten van de creatieve en strategische slagkracht van ons bureau.”

Sindy de Vries is aangetrokken als Director Strategy/Creative. Met haar allround achtergrond als strategic creative (director) en scenarioschrijver/ format developer voegt Sindy een unieke skillset en een breed perspectief toe aan het bestaande team. Haar expertise bouwde zij onder andere op bij Ogilvy, Noise, Grey, Endemol en bureaugroep Happy Horizon.

Ook Arvid Wiegerink neemt plaats in het team als Creative Producer. Hij gaat de productietak van het bureau opzetten, om meer kwaliteitswerk efficiënt in house te produceren. Eerder leidde Arvid bij Publicis productie voor klanten Mercedes, Famous Grouse en Rijksoverheid.

Iris de Bruin maakt de overstap naar Glasnost als lead creative na ruim twee jaar bij Wunderman Thompson. Ze dacht eerder mee voor accounts als VodafoneZiggo, War Child en Mazda en zat twee jaar in het bestuur van jong talentenplatform RA*W. Houd deze topper goed in de gaten!

Beau Tomassen versterkt het team als Junior Creative. Ze is de jongste van het creatieve team en komt uit de Ace familie. Ze liep rond bij Blauw Gras, en studeerde en liep stage in Zweden en Italië. Beau brengt, naast een internationaal geïnformeerde blik op concepting, brede kennis mee van het huidige social media landschap.

Met de komst van Loren Snel haalt Glasnost een zeer ervaren en tweetalige copywriter en vertaler aan boord met een achtergrond in SEO, UX, marketing en pr. Loren is ook fictie redacteur en schrijft aan een debuutroman.

www.glasnost.amsterdam

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.