Vodafone Business lanceert Werkt Gewoon-campagne

Vodafone Business lanceert Werkt Gewoon-campagne

Vodafone Business start een crossmediale campagne met de focus op de digitale innovatie in de zakelijke markt. Voor de Werk Gewoon-campagne zijn Ogilvy, NCA, Greenhouse en Wavemaker ingeschakeld.

De campagne belicht de kansen die bedrijven kunnen benutten door middel van digitalisering. Digitalisering en technologie spelen een cruciale rol in de bedrijfsvoering in Nederland, zoals blijkt uit de kabinetsambitie om in 2030 bij de Europese top drie te behoren wat betreft de toepassing van digitale technologieën door het mkb. Dat betekent dat er een stijging van 20 procent moet plaatsvinden in het Nederlands mkb met tenminste een basisniveau van digitalisering (van 75 procent naar 95 procent).

Martijn van Lieshout, Marketing Director bij VodafoneZiggo: “De wereld wordt overspoeld door complexe technologieën en we zien dat ondernemers vaak worstelen om de juiste oplossingen te vinden en hoe die te optimaal te benutten voor hun bedrijf. Onze ambitie is duidelijk: al onze zakelijke klanten ondersteunen bij het ontdekken en volledig benutten van de concrete voordelen die digitalisering te bieden.”

De campagne is te zien via video content, DOOH bij de Ziggo Dome en Hoog Catharijne, een radiocampagne en via social ads.

www.vodafoneziggo.nl

www.wmglobal.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

ACE Blauw Gras en ACE Glasnost gaan aan de slag voor Bolletje

24-07-2024 | 11:22:00
Bolletje wil zich door middel van social media en corporate & brand PR, richten op diverse thema’s en producten

Stijn Zwinkels Managing Partner Glasnost

10-07-2024 | 09:55:00
Stijn Zwinkels heeft het stokje overgenomen van Henk Boersen, die zich richt op de ontwikkeling van geïntegreerde marketingcommunicatie proposities

ACE | Content Icons helpt Cortina op TikTok

01-07-2024 | 11:33:00
Het influencermarketingbureau helpt Cortina actief te worden op TikTok aan de hand van bij dat platform passende content.

Under Armour kiest voor ACE als lead creative agency in Europa

19-06-2024 | 10:14:00
Om de samenwerking af te trappen mag ACE beginnen met een volledige marketingcampagnes in het VK en Spanje

[Vacatures] ACE | Blauw Gras zoekt een Sr. Account Manager

12-06-2024 | 07:54:00
ACE | Blauw Gras is per direct op zoek naar Sr. Account Manager -Fulltime · Amsterdam

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.