[Whitepaper] Sales, leads, goals: je gids voor performance marketing

[Whitepaper] Sales, leads, goals: je gids voor performance marketing

Performance marketing is een strategie binnen marketing waarbij je focust op resultaat. Welk resultaat? Hoe kun je het meten en - nog belangrijker - hoe bereik je het? Dit is voor elke organisatie anders, maar het potentieel van performance marketing om voor resultaten te zorgen?

iO ontwikkelde een whitepaper waarin de focus ligt op hoe performance marketing elke organisatie kan helpen om leads te verzamelen en zo sales te genereren. Na het lezen van deze whitepaper krijg je een beeld van de performance marketing aanpak van iO en heb je meteen enkele nuttige tips om zelf met performance marketing te beginnen.

In deze whitepaper:

  • Alles over (je) KPI’s, de doelgroep en de markt

  • Hoe blijf je flexibel in je aanpak?

  • Het belang van pragmatische performance marketing

  • Bijsturen en testen

  • First party data in een wereld zonder cookies

  • Relevante tips en tricks

Je downloadt deze interessante whitepaper via de website van iO

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

iO en de NGF lanceren versie 2.0 van de golf.nl app

23-07-2024 | 10:17:00
Sinds 2016 werken de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie(NGF) en blended agency iO samen aan een inclusievere digitale golfervaring voor elke speler

iO en Worldline lanceren AI Smart Search voor ontwikkelaarsportaal

24-06-2024 | 14:53:52
Deze AI-zoekoplossing verbetert de gebruikerservaring door gepersonaliseerde antwoorden bovenaan de zoekresultaten te plaatsen.

CX-strategen Masood Talha en Jelle Plass naar iO

12-06-2024 | 11:43:00
Met Masood Talha en Jelle Plass erbij biedt het blended agency zijn klanten een sterke customer experience (CX) en service design

The Best of Content Marketing Awards 2023 | ZILVER NON-PROFIT - iO Digital: De Verdwenen SS'er voor Kamp Amersfoort

07-06-2024 | 08:30:00
Kennisoverdracht is voor Kamp Amersfoort één van de belangrijkste pijlers. Om deze impact te realiseren is een hogere naamsbekendheid essentieel.

Belgische spoormaatschappij NMBS kiest voor iO

03-06-2024 | 11:44:00
iO zal het innovatielab van NMBS ondersteunen bij het ontwikkelen en uitvoeren van ideeën die treinreizigers meer gebruikerscomfort en reisplezier bieden.

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.