Marketing Report
Wisseling leiding podcasts, entertainment en radio bij DPG Media nieuws

Wisseling leiding podcasts, entertainment en radio bij DPG Media

Bij DPG Media is de leiding op het vlak van entertainment en podcasts gewijzigd.  

Robert Bernink die vier jaar de directeur entertainment en Qmusic was bij DPG Media is per augustus 2023 voortaan directeur radio bij DPG Media geworden. Hij heeft daarmee de leiding over twee landelijke radiostations: Qmusic en Joe. Ivan Reuvekamp, die innovation manager podcasts was bij DPG Media, is benoemd tot programmadirecteur van Joe.

Daan Hofstee is per juli 2023 benoemd tot Manager Podcast bij DPG Media, daarvoor was hij podcast producer bij DPG Media. Jan-Willem Peters is op zijn beurt per augustus 2023 benoemd tot Director Entertainment. Hij was daarvoor Business Manager Entertainment. Hij is daarmee voortaan verantwoordelijk voor de videoactiviteiten, content partnerships en games van onder meer het AD, Qmusic en regionale titels van DPG Media.

www.dpgmedia.nl

 

Lees ook:

[Analyse] Wat betekent de overname RTL Nederland door DPG Media (zonder RTL Group)

26-02-2024 | 22:09:00
De voorgenomen verkoop van RTL Nederland door RTL Group aan DPG Media betekent in de Nederlandse mediawereld een verdere consolidatie die volgens sommigen onontkoombaar is en volgens anderen een verschraling kan betekenen

[Grow by DPG Media] Huishoudens zeer tevreden over hun boodschappenproces

20-02-2024 | 10:45:33
Onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht naar gezinspraak in fmcg-markt

[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen

17-02-2024 | 14:24:00
Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen

[Grow by DPG Media] Een blik op wat Nederlanders echt blij maakt

16-02-2024 | 09:35:42
De meeste Nederlanders worden gelukkig van zaken als eten, familie en vrienden, maar de meningen over het geluk dat social media hen brengen zijn verdeeld

[Onderzoek] DPG Media/Mindshare: optimale contactfrequentie voor radiocommercials 3 tot 6 keer

16-02-2024 | 00:40:00
Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit blijkt uit een door Mindshare (GroupM/WPP) uitgevoerd onderzoek in opdracht van DPG Media Radio onder 2.2327 respondenten van 20 tot 54 jaar
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.