Woedend! verwelkomt Seema Sharma als partner en lanceert positionering

Woedend! verwelkomt Seema Sharma als partner en lanceert positionering

Seema Sharma gaat aan de slag bij communicatiebureau Woedend! als partner en Executive Creative Director. Woedend! slaat hiermee tevens een weg in als Woedend! The New Creatives – waarin mens en tech samenwerken om ideeën te maken met een human heart. De toevoeging is geïnspireerd op Sharma’s boek The New Creatives, waarin ze in dialoog met AI de impact van artificial intelligence op menselijke creativiteit heeft onderzocht. 

Afgelopen jaren was Sharma Creative Director en MT-lid bij Edelman Amsterdam, waar ze onder andere verantwoordelijk is geweest voor het opbouwen van de creatieve afdeling van het bureau. Achter de schermen heeft Woedend! samen met Sharma gewerkt aan een propositie.

Seema Sharma: "Om terug te keren naar Woedend!, waar ik kennismaakte met de synergie tussen creatie en innovatie en nu zoveel jaar later als partner weer onderdeel van kan zijn voelt echt als thuiskomen. Tegelijkertijd besef ik hoe bijzonder het is wat we hier doen, hoe AI wordt omarmd én uitgedaagd. Daarnaast zijn de samenwerkingen en relaties met klanten heel sterk. Ik kijk ernaar uit om dit met het Woedend! team verder uit te bouwen."

Lennart Driessen, Creative Director: "Juist nu in deze tech-revolutie worden onze éigen menselijke principes (the fire, zoals wij het noemen), maar ook de waarde de mens, steeds belangrijker. In al ons werk willen we dit nóg meer naar voren laten komen. We zetten maximaal in op de creatieve mogelijkheden van new tech, maar dan met een kloppend sociaal maatschappelijk hart. Die combinatie vormt the new creatives."

Het van oorsprong digital bureau bestaat al 24 jaar, is al die tijd onafhankelijk gebleven, en heeft een breed aantal klanten binnengehaald, waaronder Kingspan, Abbot, Amsterdam AI, ATAG Benelux, Gemeente Amsterdam, Kies MBO Techniek, Mepal, en onlangs Samsung Climate Solutions Europe.

Paul Woltering, Strategy Director & partner: "We zien een enorme toename in health, maar ook tech-merken die bij ons aankloppen, dat heeft te maken met onze tech-oorsprong die klanten herkennen, maar ook allerlei uitdagingen die een tech-gedreven wereld met zich meebrengt. De komst van Seema en haar liefde voor tech gaat ervoor zorgen dat we dit verder kunnen uitbouwen."

Woedend! The New Creatives viert de positionering door organisaties en merken uit te nodigen voor exclusieve firestarter-sessies. In de vurige workshop kunnen marketingspecialisten, brand managers en communicatieprofessionals van merken in een vrijblijvende privésessie sparren over vormen van samenwerking met tech. Woedend! The New Creatives belooft in deze sessie een ‘humanly honest’ advies op het gebied van externe én interne communicatie.

www.woedend.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.