Marketing Report
Wolfstreet ontwikkelt Adyens EMEA positioneringscampagne nieuws

Wolfstreet ontwikkelt Adyens EMEA positioneringscampagne

Het bureau Wolfstreet produceert Adyens merkpositioneringscampagne voor de EMEA markten. Het Amsterdamse bureau, dat Adyen al sinds 2019 met hun content helpt, ontwikkelde in Kaapstad meerdere sets op maat voor verschillende betalingsscenario’s, waarbij alle grafische elementen incamera zijn gecreëerd.

Deze campagne markeert Adyens strategische initiatief om zijn positie als de voorkeurspartner voor financiële technologie voor bedrijven in Europa, het Midden-Oosten en Afrika, EMEA, te versterken. Voortbouwend op zijn gevestigde reputatie als het betalingsplatform bij uitstek, richt Adyen zich nu op het benadrukken van haar reeks oplossingen die zijn afgestemd op de doelstellingen van ondernemingen.

De campagne benadrukt het vermogen van Adyen om zakelijke groei te stimuleren via hun platform, dat betalingen, gegevensanalyse en financiële producten integreert.  

Door bedrijven in staat te stellen hun activiteiten te optimaliseren en kansen te grijpen, stelt Adyen zijn klanten in staat hun potentieel te realiseren in een veranderende marktomgeving.

Max Eggink: "Met deze campagne laten we zien hoe onze gezamenlijke inspanningen tastbare voordelen opleveren voor merken die internationaal opereren. Onder andere door gebruik te maken van onze interne productie- en postproductieteams voor een zeer efficiënte uitvoering."

www.wolfstreet.nl

www.adyen.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

TBWA en NS inspireren mensen met merkcampagne om de trein te nemen

23-04-2024 | 14:04:00
De NS lanceert in samenwerking met TBWA\NEBOKO een campagne die het merk een richting geeft. Het doel is om meer Nederlanders te inspireren

Xelion kiest Fightclub voor branding en performance campagnes

23-04-2024 | 10:34:00
Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie

This Agency, Robot Kittens en The Good Roll lanceren The Shitlist

22-04-2024 | 16:49:00
Een ludieke actie waarmee het milieuvriendelijke toiletpapiermerk een statement maken voor onze planeet

Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden

22-04-2024 | 16:08:29
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen

Megawatt ontwikkelt campagne rondom erotische realityshow voor EasyToys

22-04-2024 | 16:05:00
EasyToys ondersteunt de recent gelanceerde realityshow The Clitoris Conquest met een uitgebreide campagne, ontwikkeld door Megawatt. De campagne bestaat uit onder meer een landingspagina en interactieve online game.  

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief