Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail
Xenos heeft JUMP Retail gekozen voor haar strategische en creatieve koers voor de komende jaren. De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept. Het gaat hierbij niet om een revolutie, maar om het kapitaliseren op het succes en de fanbase die Xenos heeft.
Bij de ontwikkeling maakte JUMP gebruik van de strategische resources van moederbureau TBWA.
Ernst-Jan Smids, oprichter JUMP Retail: “Vorig jaar heeft JUMP zijn koers aangescherpt om een sterk strategisch en creatief bureau te zijn voor retailers en merken die zich in retail bewegen. Als creatieve directie werden Christian Peeters en Geert van Leeuwen hiervoor aangetrokken. Het winnen van deze pitch is een bevestiging dat we goed bezig zijn. JUMP Retail zal ook samenwerken met bureau The Line dat al jaren voor Xenos werkt.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:Adrian Sanger (DVJ Insights): Komt er ooit een stop op onze promotieverslaving?
[Content Marketing Awards 2024] Truus: Brazilian Marketing van Hollandse bodem
Team5pm en Storyboard ontwikkelen YouTube-serie Brand Brouwmeesters voor Brand
[Content Marketing Awards 2024] Hippo Creative Studios: Wieb, de ster met strepen!
Gepubliceerd door: Saskia van Weert