[Vacatures] ZIGT zoekt een Online Marketing Consultant - Tilburg

[Vacatures] ZIGT zoekt een Online Marketing Consultant - Tilburg

ZIGT is per direct op zoek naar:

Online Marketing Consultant - Tilburg

Voor o.a. MR MARVIS, Veloretti, Beter Bed en Koffievoordeel realiseren we maandelijkse groei. Onze focus ligt hierbij op het bouwen en optimaliseren van Google Ads en Social Advertising campagnes (Meta, Instagram, YouTube, LinkedIn, Snapchat en Pinterest). Onze klanten zijn marktleiders, challengers en start-ups. Je hebt intensief contact met ze en laat je met liefde challengen om het maximale uit de budgetten te halen.

Wat ga je doen?

Jij wordt verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van je eigen klanten en houd je bezig met het analyseren en optimaliseren van online marketingactiviteiten op diverse kanalen. Zo hou je je bezig met complexe SEA accounts, denk je na over conversieoptimalisatie en genereer je met de inzet van social media advertising bijvoorbeeld nieuwe leads. Daarnaast is communicatie met klanten van essentieel belang in jouw rol. Elke dag denk jij na over de vraag: ‘wat zou ik doen als ik op de stoel van de klant zou zitten’? Dit vergt zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel.

ZIGT biedt

  • Veel vrijheid voor jouw visie en eigen inbreng. Daarnaast ben je bij ons baas over je eigen agenda.
  • Een uitstekend salaris en een eindejaarsbonus.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de gehele organisatie van ZIGT.
  • Telefoon-, internet-, en thuiswerkvergoeding van €45,- per maand.
  • Volledige reiskostenvergoeding of een NS business card.
  • Jaarlijks 25 vrije dagen en 2 extra dagen: jouw verjaardag en 5 mei.
  • Een MacBook van de zaak.
  • Persoonlijk ontwikkelbudget.
  • Elke dag vers verzorgde lunch, snacks, fruit en drankjes.
  • Een gezellig kantoor vlakbij het centrum van Tilburg, waarbij een combinatie met thuiswerken mogelijk is.
  • Verder ben je altijd welkom bij ZIGT in Hoofddorp, Arnhem en Utrecht.

 

ZIGT vraagt

  • Minimaal 2 jaar hands-on ervaring in een soortgelijke functie bij voorkeur aan bureauzijde.
  • Uitgebreide kennis van Google Ads. Meta Ads Manager en DV360 en/of vergelijkbare DSP’s zijn een pré.
  • Je bent analytisch ingesteld en resultaatgericht.
  • Je kan zelfstandig werken, maar ook in een team functioneer jij goed.
  • Van plannen, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid word jij niet zenuwachtig.
  • Je wilt graag voor meerdere klanten werken met diverse uitdagingen.
  • Je bent een sparringpartner voor klanten en collega’s.
  • Je bent tussen de 32 uur en 40 uur per week beschikbaar.

 

ZIGT Tilburg is gelegen aan de rand van het centrum in het meest duurzame kantoorgebouw van Tilburg, grenzend aan de Interpolis-tuin en schuin tegenover evenementenlocatie 013. Het bevindt zich op slechts 10 minuten loopafstand van het station en mocht je met de auto komen is er de mogelijkheid om te parkeren op eigen terrein. Lunchen doen we gezellig samen en deze is iedere dag vers verzorgd.

Solliciteren

Ben jij klaar voor een echte uitdaging? Dan ontvangen wij graag je cv en een korte motivatie per e-mail op: sollicitatie@zigt.nl of solliciteer hier

www.zigt.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

ZIGT: Google gooit koers om, third-party cookies worden tóch niet uitgefaseerd

24-07-2024 | 10:11:00
De beslissing van Google heeft gevolgen voor de online advertentie-industrie en markeert een significante koerswijziging voor het bedrijf.

ZIGT: Interne linkstructuur versterken met de N-gram van Screaming Frog

15-07-2024 | 11:03:00
Herken je dat? Je hebt een nieuwe landingspagina gemaakt en veel bestaande pagina’s op je site kunnen een intern linkje naar deze nieuwe pagina gebruiken. Maar alle pagina’s doorlopen, de content lezen en bedenken of je daar een linkje in kunt zetten, is veel werk. De handmatige, maar snelle oplossing is de N-gram-analyse van Screaming Frog.

ZIGT: TikTok als populaire zoekmachine voor Gen Z

02-07-2024 | 11:18:00
TikTok wordt steeds vaker als zoekmachine gebruikt – vooral onder Gen Z’ers – en dat is natuurlijk niet zonder reden

Lidl kiest voor GoSpooky als socialmediabureau

14-06-2024 | 12:42:00
De samenwerking is inmiddels begonnen met de lancering van Lidl's eigen TikTok-kanaal.

ZIGT: Wat is de meerwaarde van een SEA-consultant in het AI-tijdperk?

29-05-2024 | 10:00:00
Soms lijkt het alsof alles geautomatiseerd wordt met behulp van AI, zeker in de marketingwereld. Waarom heb je nog een SEA-consultant nodig?

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.