Zuid-Afrikaans bureau Flume Digital Marketing opent Europese hub in Amsterdam

Zuid-Afrikaans bureau Flume Digital Marketing opent Europese hub in Amsterdam

Het Zuid-Afrikaanse bureau Flume Digital Marketing, met kantoren in Johannesburg en Kaapstad, breidt uit naar Amsterdam. Hiermee wil het bureau een hub creëren voor Europese klanten en markeert een belangrijke stap in de internationale groeiplannen. Co-founder Ruan Oosthuizen heeft zich inmiddels in Amsterdam gevestigd en geeft samen met lokale expert Janique Smeets leiding aan het Europese team.

Team

Flume Digital Marketing is in 2013 opgericht door Jacques Du Bruyn en Ruan Oosthuizen. Oosthuizen is momenteel verantwoordelijk voor de operationele en financiële kant van de agency. Hoewel hij nog steeds betrokken is bij de zaken in Zuid-Afrika, ligt zijn focus de komende tijd op het kantoor in Amsterdam. Daarnaast is Janique Smeets aangesteld als Account Director om het bureau te leiden in Europa. Met tien jaar ervaring in de bureauwereld, heeft ze eerder ook leidinggegeven aan een expansie op de Europese markt.

Klanten over de hele wereld

Ruan Oosthuizen: “In de digitale industrie hebben we het voorrecht om klanten over de hele wereld van dienst te kunnen zijn. Flume heeft de afgelopen jaren een aanzienlijke groei doorgemaakt en we zijn nu onze internationale klantenportefeuille aan het doorontwikkelen. Amsterdam is voor ons dan ook de perfecte hub, waar vanuit we heel Europa kunnen bedienen. Bovendien huisvest deze stad enkele van 's werelds beste bureaus, we zijn dan ook verheugd om met hen samen te kunnen coöpereren. Ons lokale team in Amsterdam beschikt over uitgebreide regionale kennis en wordt ondersteund door onze bekroonde, industriële experts in Zuid-Afrika. Waar hier talent schaars blijkt te zijn, hebben wij juist een overvloed aan toptalent op het gebied van digitale marketing; daarnaast bieden we een gunstige prijs vanwege andere economische omstandigheden in Zuid-Afrika.  Dit geeft ons de unieke kans om echte waarde toe te voegen aan de Europese markt. We zijn klein genoeg om persoonlijke aandacht te bieden, maar groot genoeg om de klus te klaren.”

Onafhankelijk digitaal marketingbureau

Flume Digital Marketing is een onafhankelijk digitaal marketingbureau in Zuid-Afrika, gespecialiseerd in SEO, Data & Analytics, Web Development, UX en CRM. Met een team van meer dan 100+ professionals, verspreid over drie kantoren, bedient het bureau klanten als Toyota SA, Woolworths, Warner Music SA, Diesel SA, Steve Madden, Puma en Red Bull SA. In de loop der jaren heeft Flume zich ontwikkeld tot een full-service digital-first marketingbureau dat de nieuwste technologie en innovaties integreert om bekroonde resultaten voor klanten te behalen. Flume staat in Zuid-Afrika bekend om een positieve bedrijfscultuur en hanteert als leidende mantra: "Make it Matter". Of het nu gaat om dagelijkse interacties met klanten of het ontwikkelen van wereldwijd talent, Flume streeft naar een wereld waarin mensen en merken elkaar op betekenisvolle manieren vinden.

www.flume-agency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

GUT en Heinz lanceren Hagelchup: ketchup om te strooien

05-09-2024 | 14:53:00
Het Amsterdamse bureau GUT heeft samen met Heinz een campagne gelanceerd waarin Heinz Tomatenketchup een andere vorm krijgt: Hagelchup.

[Be More Challenger] Tessel en Dorris de Heij over Gebrouwen door vrouwen

05-09-2024 | 10:05:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

Pieter Jan Glerum Business Director This Agency

05-09-2024 | 09:39:12
Het Amsterdamse This Agency heeft een Business Director aangenomen. Pieter Jan Glerum komt het bureau versterken.

YouLynq.me gaat aan de slag voor Stichting Guruz

04-09-2024 | 10:49:00
YouLynq.me gaat zich inzetten voor Stichting Guruz, een stichting die zich richt op het verkleinen van het kennisgat tussen mbo-onderwijs en de arbeidsmarkt.

Rob Benjamens VIA Legend, Isabelle Dacz Most Valuable Player

04-09-2024 | 08:40:00
VIA heeft op 3 september tijdens het Legend Diner in de historische Zuiderkerk in Amsterdam, Rob Benjamens tot de nieuwe Legend gekroond. Isabelle Dacz (Publicis Groupe) is uitgeroepen tot Most Valuable Player en Tristan Albers (Gospooky) is Rookie of the Year

 

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.