Zuiver Group wint mediapitch Zaanse Mayonaise

Zuiver Group wint mediapitch Zaanse Mayonaise

Van Wijngaarden BV, maker van Zaanse Mayonaise, heeft na een bureaupitch gekozen om de media-activiteiten van Zaanse Mayonaise bij Zuiver Group onder te brengen.

Zaanse Mayonaise zocht naar de juiste partner om een volgende stap te maken op het gebied van branding en media. De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, planning en inkoop voor ATL-campagnes in Nederland, welke in 2024 van start zullen gaan.

Boris Hendriksen, Sales & Marketing Directeur bij Van Wijngaarden BV: “Wij zijn nog een écht familiebedrijf; met Michel van Wijngaarden staat inmiddels de 4e generatie aan het roer. In het afgelopen jaar hebben we duidelijke keuzes en stappen voorwaarts gemaakt in de groei en ontwikkeling van het bedrijf. De merkcampagne is hier een mooi resultaat van.”

Wendy Huismans, marketing- en communicatiemanager bij Van Wijngaarden BV: “Omdat wij werken met een klein, flexibel en enthousiast team, zochten wij een mediapartner die écht bij ons past. Maar ook een partner die de specialistische kennis en ervaring in huis heeft die wij niet hebben en ons op die manier kan aanvullen. In Zuiver Group hebben wij deze partner gevonden. De klik tussen het Rotterdamse en Zaanse was er direct; hands-on en recht-door-zee.”

Simon de Best, partner van Zuiver Group: ' Van Wijngaarden BV kent, als familiebedrijf uit de welbekende Zaanstreek, een rijke geschiedenis met de tube mayonaise en rode dop als blikvanger. De ambitie, het ondernemerschap en de professionele kijk op marketing en communicatie van Zaanse Mayonaise maakt dat wij uitzien naar deze samenwerking om het merk nog bekender te maken in Nederland.'

www.zaansemayonaise.nl

www.zuivermedia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts starten Studio The Editors

26-07-2024 | 12:01:00
Caren Wassink, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts zijn onder de naam Studio The Editors een bureau  begonnen dat zich richt op een hoofdredactionele visie bij merken en organisaties

[Interview] Ingmar Larsen (This Agency) doet oproep voor campagne tegen roekeloos fatbikergedrag

26-07-2024 | 11:04:00
Ingmar Larsen, oprichter en Creative Director van This Agency heeft een oproep gedaan om een campagne te ontwikkelen voor gedragsverandering rondom fatbikers onder de noemer Doe ******g normaal op het fietspad! We spreken hem over deze spontane actie

[Be More Challanger] Jan van Hövell over KLABU

26-07-2024 | 10:23:00
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger merken van Nederland

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Motion Designer

26-07-2024 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Motion Designer

[Vacatures] Pink Marketing zoekt een (Junior) Social Advertising Consultant

26-07-2024 | 08:33:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar (Junior) Social Advertising Consultant -Groningen • 36-40 uur

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.