Marketing Report
Aviko op de Europese toer

Aviko op de Europese toer

Dat de aardappel allesbehalve saai is en in elke keuken goed tot zijn recht komt, blijkt wel uit de Europese tour die 24Kitchen chef Wim Ballieu maakte voor aardappelmerk Aviko. Rijdend in de blauwe Aviko On Tour Foodtruck deed de Vlaamse chefkok zes pittoreske plaatsen in Europa aan. Hij kookte er lokale gerechten met lokale ingrediënten en een ‘touch of’ Aviko. Het leverde prachtige plaatjes en inspirerende recepten op. Deze foodinspiratie deelt Aviko vanaf maandag 23 juli in 12 uitzendingen op 24Kitchen, via het brede BrandDeli netwerk (onder meer Fox, TLC en RTL Lounge) en op Aviko.nl.

Na de zomer bundelt Aviko de Europese recepten in een kookboek.

Wim Ballieu verkreeg internationale roem door zijn Balls & Glory – een restaurant waar de gehaktbal de hoofdrol speelt. Ballieu is wekelijks te zien op 24Kitchen waar hij met een jeep door Nederland reist om op de mooiste plekken Vlaamse gerechten te maken, met een Hollands product in de hoofdrol.

Wim Ballieu is dit jaar exclusief verbonden aan Aviko.

Credits

Klant: Aviko | verantwoordelijk bij klant: Dick van der Aart en Ingeborg Blaauw | Creatie en strategie: Backbone Marketing | Productie: BrandDeli

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.