Marketing Report
[De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen nieuws

[De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Jeroen Krikke, Jeroen Krikke, Programmatic Lead bij Havas Media.

Ze zijn allebei tegelijk begonnen met een traineeship van twee jaar bij Havas Media. In die twee jaar hebben ze stap voor stap geleerd om klanten van het beste digitale advies te voorzien. Wij werken binnen het team met een breed pakket waarbij we verantwoordelijk zijn voor online video advertising, social advertising en display advertising. Het is daarom een behoorlijk pittige twee jaar geweest voor hen waarbij ze enorm veel tijd en energie hebben geïnvesteerd om dit allemaal te kunnen leren. Afgelopen jaar hebben zij hun traineeship voltooid en zijn ze als Senior Programmatic Trader aan de slag gegaan. Ze zijn daarbij volledig verantwoordelijk voor hun eigen klantenpakket. Dit houdt in dat ze digitale strategieën schrijven, campagnes managen en rapporteren richting de klant. Ze doen dit allebei echt ontzettend goed en het is bijzonder om te zien hoeveel ze al weten rondom digital advertising. Dat is dan ook de reden dat ik ze graag voordraag.

Tools die zij beheersen: Display & Video 360, Facebook/Instagram Ads, Snapchat Ads, Twitter Ads, Pinterest Ads, MediaMath, Campaign Manager, Double Verify, MOAT, Integral Ad Science, Amazon DSP.

  • Liana Garcia Dos-Santos is een echte analist. Ze wikt en weegt keuzes op basis van feiten/analyses, is perfectionistisch, kritisch en gestructureerd. Binnen het traineeship werd zij getriggerd door de enorme hoeveelheden informatie, data en tools die beschikbaar waren. Deze informatie gebruikt zij vervolgens om een onderbouwd advies te kunnen geven aan de klanten binnen haar portfolio. Red Bull is daar één van en die zijn ontzettend blij dat ze met haar samenwerken.

    Klantenpakket: Bison, Frisia, Lindahls, Michelin, Red Bull, Remia, Swarovski, Trim en Westfield.
  • Sophie Thijssen is een echte enthousiasteling. Ze is sociaal, aanwezig, energiek en extravert. Ze houdt van nieuwe uitdagingen en daarom was een traineeship de perfecte volgende stap na haar studie. Dit zie je ook terug in de prestaties die zij heeft neergezet. Ze beheert op dit moment bijvoorbeeld Jacob Douwe Egberts als klant en die zijn heel erg tevreden over haar kennis en kunde. Daarnaast is ze communicatief ook erg vaardig richting collega’s en richting de klant. Dat is ontzettend knap op haar leeftijd.

    Volledig klantenpakket: Atout France, Bolletje, Viatris, Euromaster, Ilva, Jacob Douwe Egberts, Lactalis, Warsteiner.

Over De Belofte 2022


De Belofte 2022
wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022

Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar bas@nederlandsmedianetwerk.nl.

Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

www.crossmediacongres.nl

www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan

[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief