Marketing Report
Fusie Nederlands MediaNieuws en Marketing Report

Fusie Nederlands MediaNieuws en Marketing Report

Nederlands MediaNieuws en Marketing Report gaan fuseren.

Het betekent dat Nederlands MediaNieuws als merk en de website gaat verdwijnen.

Alle kanalen zullen worden overgeplaatst naar Marketing Report, net als de vacature sectie.

Nederlands MediaNetwerk TV wordt Marketing Report TV.

Het merk Nederlands MediaNetwerk blijft vooralsnog in twee verschijningsvormen voortbestaan, als club van 10.000 professionals in media en marketing op www.nederlandsmedianetwerk.nl en als 29.000 mensen grote LinkedIn groep.

De komende weken zal de integratie vorm krijgen, ook zal er aandacht zijn voor de Belgische editie van Marketing Report.

Bas Vlugt, oprichter en eigenaar van Nederlands MediaNetwerk en Nederlands MediaNieuws: "Marketing Report groeit als kool en heeft in slechts enkele jaren Nederlands MediaNieuws in bereik gepasseerd. Deze fusie zal een verdere impuls aan die sterke groei geven. Het Team, bestaand uit partners Peter Wybenga, Eric-Jan Vis en medewerkers Saskia van Weert, David de Jong, Pie Kamau, Bob Koigi, Andrea Ayemoba, Lieselot BerentzenMarlene MutimawasePatience Rutayisire en Nico Scherphuis hebben zich afgelopen jaren met hart en ziel ingezet voor beide merken en gaan nu stuk voor stuk mokerhard voor Marketing Report. Zelden lachte de toekomst ons en onze klanten en partners vrolijker toe."

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.