Marketing Report
Hunkemöller partnert met Selligent Marketing Cloud voor e-mailmarketing

Hunkemöller partnert met Selligent Marketing Cloud voor e-mailmarketing

Selligent Marketing Cloud, bedrijf voor B2C marketing automation, is door Hunkemöller verkozen om de gepersonaliseerde e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen. Hunkemöller is het snelst groeiende lingeriemerk in Europa.

Met Selligent Marketing Cloud's native geïntegreerde marketingoplossing kan Hunkemöller betekenisvolle omnichannelervaringen creëren, gebaseerd op individuele klantgegevens, waaronder websitegedrag en transactiegegevens. Deze samenwerking stelt Hunkemöller in staat een uitermate gepersonaliseerde shopervaring te bieden op alle kanalen, van web en mobiel tot e-mail en social media. 

Alexandra Legro, marketing- en communicatiedirecteur wereldwijd bij Hunkemöller: "Door de samenwerking met Selligent kunnen wij binnen onze e-mailmarketingcommunicatie klanten producten aanbieden die naadloos zijn afgestemd op hun behoeften. Het versturen van relevante en contextuele boodschappen en aanbiedingen op basis van gedrag, demografische informatie, transactiegegevens en geavanceerde segmentatie zal bijdragen aan meer engagement en loyaliteit van klanten en stijgende verkopen."

John Hernandez, CEO van Selligent Marketing Cloud: "We zijn supertrots op onze samenwerking met Hunkemöller, een van de snelst groeiende lingeriemerken. Selligent zal Hunkemöller helpen om een universeel klantbeeld op te stellen dat de basis vormt voor het creëren van engagement verhogende e-mailmarketingcommunicatie, gebaseerd op individuele consumentgegevens." 

Hunkemöller is de nieuwste toevoeging aan een groeiend aantal retailmerken dat al samenwerkt met Selligent Marketing Cloud. Andere merken zijn onder andere Coolblue in Nederland, Walmart in de VS en JBC in België.

www.hunkemoller.nl
www.selligent.com 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.