[Interview] Michiel Haverlag: BrandBase zorgt ervoor dat klanten terugkomen

[Interview] Michiel Haverlag: BrandBase zorgt ervoor dat klanten terugkomen

29-07-2021 12:41:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 1762 | Tags:

Michiel Haverlag is Innovation Director bij BrandBase en Jungle Cup. Zijn bedrijf richt zich op het ontwikkelen van spaarprogramma’s die aankopen stimuleren. Dat doen ze in twintig markten. In coronatijd is ook het zelf bedenken van producten aan het portfolio toegevoegd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over het belonen van klanten, zodat ze terugkomen bij een bepaald bedrijf.

Michiel Haverlag: “De spaarprogramma’s die wij creëren en produceren stimuleren aankopen, door mensen te belonen. Belonen is een universele, menselijke behoefte. Je ziet dat belonen beter werkt dan straffen, en dat doen we ook voor klanten, waardoor ze terugkomen bij de klant. Door corona is ons werk ook veranderd. Wij waren voorheen een reclame- en activatiebureau, dat dit jaar 25 jaar bestaat. We zijn nu zelf brainstorms gaan doen om zelf producten te verzinnen.”

Michiel vertelt ook over het ontwikkelen van een duurzame mini-race-auto van staal en wat daarbij kwam kijken. Ook de introductie van de Jungle Cup, de composteerbare koffiebeker, had een hoop voeten in de aarde.

www.brand-base.com/project/jungle-cup
www.brand-base.com

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.