Marketing Report
Jubileumjaar marketingcommunicatiebureau La Compagnie van start

Jubileumjaar marketingcommunicatiebureau La Compagnie van start

Het feestelijke jubileumjaar ter gelegenheid van het 35-jarig bestaan van marketingcommunicatiebureau La Compagnie is op vrijdag 16 september van start gegaan. Het bureau werd in 1987 opgericht door Geerth Hessel Boschma en groeide vanuit de jaren negentig uit tot een landelijk bekend bureau, gevestigd in Groningen. 

Nu bekende merken als Univé, Gaastra, Mistral, Lotto Sportswear, Twinlife en Roland Musical Instruments werden door het bureau in de markt gezet. Het bureau won een Europese Award met een tv-campagne voor opdrachtgever Sony. Ook diverse nu bekende non-profitorganisaties in het Noorden werden opdrachtgever van het bureau.

Betekenisvolle marketing

In 2016 volgde een directiewisseling en werd Renate Boschma algemeen directeur, waarbij vanuit een toekomstvisie de focus meer en meer op betekenisvolle marketing kwam te liggen. Het bureau maakte onder meer naam met de wereldwijde marketing van coatings die roestende olie- en gasleidingen in oceanen en kwetsbare natuurgebieden voorkomen. Inmiddels heeft het bureau diverse - ook internationale - opdrachtgevers met een uitgesproken duurzame missie. 

Op de jubileumdag zelf, maar ook het komende jaar zal aandacht worden gegeven aan de veranderingen die uitingen van marketing, reclame en communicatie hebben ondergaan, sporend met de veranderende sociaal-maatschappelijke tijdgeest én de technologische / digitale ontwikkelingen in de afgelopen vier decennia.

www.lacompagnie.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.