[Nederlands MediaNetwerk TV] Nathalie Peters over data, brand performance en audience insights

[Nederlands MediaNetwerk TV] Nathalie Peters over data, brand performance en audience insights

17-06-2019 10:40:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 1486 | Tags:

Nathalie Peters is Head of Digital Transformation bij IPG Mediabrands. Wij spreken haar over de digitalisering van zowel de media als de breaugroep IPG Mediabrands zelf.

Nathalie Peters: “Ik heb zelf veel aan de externe kant gezeten, maar ben ook bezig met hoe we als bedrijf moeten transformeren. We hebben enorme stappen gezet. Een paar jaar terug hadden we 40 digitale mensen, inmiddels zijn dat er 250. Digital Transformation gaat veel verder dan alleen non-digital media naar digitale media brengen. Het draait om werkwijzes en processen. We kijken hoe we dit gaan integreren maar vooral ook hoe het bij de klant komt.”

Niet alles is te digitaliseren. Nathalie Peters: “Print blijft altijd bestaan. Het heeft het wel zwaar gehad en het zal ook steeds wel afnemen, men zal zoeken naar nieuwe communities en platforms om het nieuws te brengen. De consument is op verschillende plekken en wat je wilt is hem of haar op verschillende momenten van de journey pakken. Dat kan aan de keukentafel zijn maar ook onderweg of ’s avonds op bed...”

Kijk dit boeiende video-interview hier (als de video niet opstart, klik dan hier)

nl.ipgmediabrands.com
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.