Marketing Report
Voorjaarscampagne PLUS draait om een goed begin

Voorjaarscampagne PLUS draait om een goed begin

PLUS lanceert de voorjaarscampagne Goed eten is een goed begin. Wunderman Thompson Amsterdam ontwikkelde de campagne, die onder meest bestaat uit een tv-commercial. Die gaat over een liefde die opbloeit in de supermarkt.

Okke Wiarda, manager merk en communicatie van PLUS: “Zonder mondkapje en op afstand verliefd worden in de supermarkt. Op dit moment niet de realiteit, maar wel een scenario waar we weer naar uitkijken. Die positieve vibe en de rol van Goed Eten daarbij, willen we met deze voorjaarscampagne de huiskamers in brengen. Want juist in deze tijd kunnen we een stukje optimisme wel gebruiken.”

PLUS geeft beginnende singer-songwriters een podium. Na Joe Buck, Hannah Mae en Tim Dawn is het dit voorjaar de beurt aan Tommy Ashby en Lydia Clowes. De lovestory in de supermarkt inspireerde deze singer-songwriters om Happy Just to Know te schrijven.

Naast de tv-commercial is er een serie van online video’s die uiteenlopende verhalen laat zien waarin goed eten zorgt voor een goed begin.

www.plus.nl
www.wundermanthompson.com

Abonneer je op onze nieuwsbrief