[Marketing Report TV] Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR
Bart de Vries is Managing Director bij HYPR. Hij is te gast bij Marketing Report TV, deze keer neergestreken in de Boeing 747 bij Corendon. In gesprek met Bas Vlugt spreken we hem over het bereik van lokaal adverteren en waarom dit interessant is voor nationale adverteerders.
Bart de Vries: "HYPR is het saleshuis van alle 562 lokale krantentitels van Nederland en 762 lokale nieuwssites. Iedere krant verkoopt zelf advertenties op de lokale markt en wij doen de nationale adverteerders. We zijn een extra inkomstenbron voor die partijen. In maart 2023 zijn we echt van start gegaan en toen hebben we ook ToLocal overgenomen. In dat jaar zijn ook alle lokale titels van DPG Media overgenomen. Elke week stoppen wij in 7,5 miljoen brievenbussen een krant. Daarmee hebben we elke week een potentieel bereik van 11 miljoen mensen. Voor mij was dit een geweldig medium dat nog niet voldoende bekend was, en een reden om in te stappen."
Kijk dit interview hier:
Marketing Report TV is powered by Bruut en Abovo Maxlead
Bruut is dé one-stop-shop voor videocontent! Van strategie tot creatie, en van productie tot distributie. Wij doen het! Hoge kwaliteit video, slim en efficient gemaakt voor ieder scherm, dat is onze kracht. Met een hecht team van enthousiaste makers hebben maken we gepassioneerd content voor iedereen.
Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Report TV] Robert van den Ham over BusinessWise
[Marketing Report TV] Robbert den Boer over over de ligging en campagnes van ROSH
[Marketing Report TV] Rick Vriesema Out of Home Masters over buitenreclame, onderzoek en groei
[Marketing Report TV] Vivian Kowalski over Somention
[Marketing Report TV] Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klant
[Marketing Report TV] Evert Dijkstra over Abovo Maxlead als internationale speler
[Marketing Report TV] Mark Schoones over Twenty Two en de ontwikkelingen in de banenmarkt
[Marketing Report TV] Michel van Velde (Craftmore) over merkpositionering en merkidentiteit
[Marketing Report TV] Bas Jongerling over de groei en verhuizing van Big Group Amsterdam
[Marketing Report TV] Wilfred den Hertog over Key Agency
[Marketing Report TV] Mark Stoel over Activation Heroes: van idee naar concept tot resultaat
[Marketing Report TV] Michiel van Riemsdijk over het tot stand komen van Springbok Agency
[Marketing Report TV] Arthur Zwamborn over het datasegmentatieplatform van Cäsar
[Marketing Report TV] John Olivieira over OneWorld
[Marketing Report TV] Marcel van Wing (The Flower Farm): Een productlancering als boodschap
Gepubliceerd door: Saskia van Weert