
Wie | Werkt | Waar | In | De | Creatieve | Industrie
Marketing Report bouwt een openbare database waarin je kunt opzoeken wie waar werkt.
ADVERTEERDERS
Wie | Werkt | Waar | Bij | Adverteerders >> Bedrijven & Organisaties
Wie | Werkt | Waar | Bij | Adverteerders >> Personen
CREATIEVE BURAUS
Wie | Werkt | Waar | In | Creatie >> Bureaus
Wie | Werkt | Waar | In | Creatie >> Personen
MUTATIES
Sta je op de lijst maar wil je jouw gegevens aanpassen?
Sta je niet op de lijst maar wil je erop?
Sta je op de lijst maar wil je eraf?
Vul dan dit formulier in
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis