Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 590306 | Tags:

DDMA: boycot advertentieplatforms is geen oplossing
21-10-2021 | 16:51:00
19 met name (centrum)linkse Europarlementariërs hebben in een brief Europa's grootste bedrijven opgeroepen om hun advertentie-uitgaven te heroverwegen als het gaat om digitale reclameactiviteiten die tracking gebruiken
[Dokter Data] Maak je bedrijf klaar voor het inzetten van machine learning
18-10-2021 | 10:22:26
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Vandaag lees je hoe je de basis op orde brengt, voor je data echt nuttig kunt inzetten binnen je bedrijf
Pim van Boekhold van Greenhouse naar DPG Media
15-10-2021 | 09:38:29
Pim van Boekhold start als Business Development Manager Data & Demand voor België & Nederland. In deze functie gaat hij verantwoordelijk zijn voor de verdere strategische en tactische ontwikkeling en vermarkting van de DPG Data Proposities
Corona stuwt Twinkle100 tot ongekende hoogte
14-10-2021 | 11:13:07
De grootste online verkopers in Nederland zagen in 2020 hun omzet groeien met ruim 45 procent. Met een omzet van 3,3 miljard euro is bol.com opnieuw lijstaanvoerder van de Twinkle100 en loopt nog verder uit op Coolblue en Albert Heijn
DPG Grow podcast Data&: aflevering 3: Data& Shopper Marketing met Constant Berkhout
13-10-2021 | 09:27:40
Zijn marketeers en category managers die zonder data werken net zo succesvol en blij als degenen die met data werken? Is een intensieve datatoepassing een randvoorwaarde voor succes binnen FMCG en retail
[Column] Joyce Lopulalan: Leasen om te pleasen
06-10-2021 | 09:39:32
Als het gaat om het ontwikkelen van nieuwe proposities die bij de veranderende consument passen, vind ik de telecombranche een koploper. Vanuit mijn huidige functie kom ik over de vloer bij de meest uiteenlopende branches en zie ik hoe (nieuwe) telecomproposities hun weg vinden naar andere branches
Floryn biedt e-commerce ondernemers op bol.com krediet
30-09-2021 | 09:17:30
Bol.com en fintech-platform Floryn zijn een samenwerking aangegaan om Nederlandse e-commerce ondernemers die via bol.com verkopen te helpen om nog sneller te groeien. Dat doet Floryn met een krediet dat automatisch meegroeit met hun omzet op bol.com
[Cross Media Congres 2021] Joyce Lopulalan over 4orange
23-09-2021 | 11:53:56
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf weet data voor bedrijven om te zetten in informatie waarmee ze uit de voeten kunnen om verder te groeien of hun processen te verbeteren
[Dokter Data] Kansen en uitdagingen voor accountantskantoren
15-09-2021 | 09:40:15
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Hij gaat nu in op de kansen en uitdagingen voor de grootste accountancykantoren, waaronder de grote vier Deloitte, PWC, EY en KPMG, en de middelgrote kantoren daar net onder, zoals Baker Tilly en BDO
DVJ Insights stelt Nicole Engels aan als Director Center of Expertise
03-09-2021 | 14:37:00
DVJ Insights heeft Nicole Engels aangesteld per 1 september als Director Center of Expertise. In deze nieuwe rol geeft zij leiding aan het gelijknamige team, dat bestaat uit het Innovation LAB, het Science & Analytics team, en het Marketing Communicatie team
DPG Grow podcast Data&: aflevering 2 Agile Insights Tools
02-09-2021 | 15:49:48
In de tweede aflevering van de DPG Grow-podcast serie Data&, staan Agile Insights Tool centraal. Wat is het en wat levert het op? Te gast is Hugo Schurink, Head of Marketplace & BrandZ bij Kantar
[Dokter Data] Third-party cookies zijn dood. Leve de third-party data!
16-08-2021 | 13:05:00
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Nu de privacyregelgeving strenger wordt en de grotere browsers stoppen met het toestaan van third-party cookies, zoeken veel marketeers naar nieuwe manieren om succesvoller te worden
GumGum neemt JustPremium over
10-08-2021 | 13:03:13
GumGum, een speler op het gebied van Contextual Intelligence Technologie, heeft het Nederlandse JustPremium overgenomen. JustPremium is een marktplaats voor rich media en video-advertenties in Europa
Nestlé Purina schakelt de 4orange Category Scan in 
29-07-2021 | 13:33:00
Honden- en kattenvoedingsmerk Nestlé Purina schakelt 4orange in om een beter beeld te krijgen van afzetmarkten voor diervoeding. Dat levert vaak verrassingen inzichten op, waardoor de omzet hoger kan worden
[Dokter Data] Uitblinken tijdens èn na corona in 6 checks
20-07-2021 | 10:30:34
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer geeft hij zes tips om je bedrijf door deze periode te loodsen
[Cross Media Exploitant] Kees Wilbrink over DPG Media
13-07-2021 | 11:52:40
Op 14 september worden de Cross Media Awards 2021 uitgereikt. DPG Media is genomineerd in de categorie Exploitant. We spreken met Kees Wilbrink, directeur Partnerships bij DPG Media
[Interview] Thomas Wolters (Elevator): Als je data goed interpreteert, kun je heel snel verbetering bereiken
05-07-2021 | 11:19:52
Thomas Wolters is Managing Director van Elevator, onderdeel van MakerStreet. Elevator helpt bedrijven via data en marketing om betere, meetbare resultaten te krijgen. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt Thomas over hoe zijn bedrijf dat doet en hoe hij tegen marketing aankijkt
[Column] Joyce Lopulalan: Hoe mediablind ben jij?
01-07-2021 | 11:12:42
“Heb je onze uiting al gezien langs de snelweg?” vroeg een van mijn zakenrelaties onlangs. Ik moest haar helaas bekennen het niet gezien te hebben. Dit triggerde mij echter wel. Hoe mediablind wordt een mens voor uitingen op vaste plekken?
Privacy Sandbox: Met twee jaar uitgesteld
25-06-2021 | 15:03:00
Google heeft in een blogpost aangekondigd dat het twee jaar langer zal duren om third-party cookies uit te faseren dan dat het bedrijf aanvankelijk dacht. De Privacy Sandbox is nu voorzien voor medio 2023. DPG media licht toe wat dit inhoudt en welke gevolgen er kunnen optreden
[Dokter Data] Voorkom valkuilen bij het interpreteren van data
17-06-2021 | 12:00:00
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Hoe voorkom je onjuiste conclusies bij het interpreteren van vergaarde gegevens
[Onderzoek] Prestaties van adverteerders rondom wedstrijden Oranje
17-06-2021 | 10:32:41
Mediasynced keek hoe adverteerders presteerden die met hun uitingen rondom de EK-wedstrijd van het Nederlands elftal zichtbaar waren
Adcombi introduceert Polygon-Targeting voor geotargeting
08-06-2021 | 16:32:54
MarTech-specialist Adcombi lanceert een technologie die problemen binnen mobiele in-app-advertenties oplost. Met de Polygon-Targetingtechniek kunnen de gebieden waarin advertenties worden weergegeven veel nauwkeuriger worden afgestemd dan voorheen mogelijk was
Marvia en De Beren trappen met EK samenwerking af
08-06-2021 | 10:47:00
Marketing automation platform Marvia en restaurantketen De Beren zijn een langdurige samenwerking aangegaan. De landelijke EK-actie van De Beren is de eerste grote marketingcampagne die via het platform van Marvia wordt uitgerold.
[Column] Joyce Lopulalan: Never change a winning formula
08-06-2021 | 09:41:00
Een tricky standpunt, want we weten allemaal dat je moet blijven innoveren en veranderen om top of mind van de felbegeerde consument te blijven. De term formula is overigens inwisselbaar
GAMMA lanceert data-driven YouTube-format ter ere van 50-jarig bestaan
07-06-2021 | 15:57:55
GAMMA heeft in samenwerking met Team5pm de YouTube-serie Ik Kan Het ontwikkeld, waarin families met elkaar een droomproject bouwen
DVJ Insights breidt consultancy team Nederland uit met Sonja Vernooij
07-06-2021 | 10:21:22
DVJ Insights heeft zijn consultancyteam in Nederland verder uitgebreid met de aanstelling van Sonja Vernooij als Client Consultant. Zij zal verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen van DVJ-klanten in hun groeidoelstellingen
[4orange Case] Over Morgen biedt aan de hand van data inzicht in de drive van wijken om te verduurzamen
03-06-2021 | 08:00:00
In samenwerking met onze partner 4orange publiceren wij een aantal cases, deze keer over Over Morgen
[Dokter Data] In drie stappen naar een naar een data-driven organisatie
24-05-2021 | 09:00:00
Dokter Data van 4Orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Dit keer lees je hoe je in drie stappen transformeert van statische data naar een data-drive organisatie
MeMo2 met partners dominant bij IAB Research Awards 2021
21-05-2021 | 16:46:00
De organisatie rondom de IAB Europe Research Awards bekend gemaakt dat de Nederlandse Crossmedia meetspecialist MeMo2 in samenwerking met Publicis, Albert Heijn, Duracell en Iglo voor 6 van de 8 categorieën is genomineerd
4orange breidt Customer Data Platform Connect uit met MAPS-module
18-05-2021 | 12:01:00
Opnieuw breidt 4orange het Customer Data Platform Connect uit. Naast de bestaande modules die organisaties een breed scala geven om te starten met volledige omnichannel marketing automation of deze juist naar de next level te brengen, heeft 4orange nu ook een MAPS-module hieraan toegevoegd
Outbrain komt met Qualityrating om gepersonaliseerde feedervaringen te verbeteren
13-05-2021 | 23:03:00
Outbrain, een aanbevelingsplatform voor het open web, heeft QualityRating gelanceerd om gepersonaliseerde feedervaringen te verbeteren
[Marketing Week] Bob Koigi: Content is king
12-05-2021 | 08:53:51
As marketers, advertisers and media companies look at innovative ways of packaging and disseminating content to a critical mass, they are exploring and embracing technologies and partnership to drive that agenda with impressive results.
MeMo2 lanceert realtime Shopper Analytics-platform
11-05-2021 | 07:00:00
MeMo2 lanceert in Nederland en België het THX Shopper Analytics-platform. Het geautomatiseerde platform monitort realtime en 24/7 het (cross)media-, consumptie- en verplaatsingsgedrag onder een representatieve groep van ruim 10.000 connected consumenten
[Column] Joyce Lopulalan: Bralballen en huppeltrutten
10-05-2021 | 10:41:00
De titel van deze column zal een aantal van jullie triggeren. En dat is nu net de bedoeling! Of je je nu associeert met de omschreven doelgroepen (waar je direct een beeld bij hebt) of je gewoonweg wilt weten wat hierover gezegd wordt
[Dokter Data] Waar zitten jouw verborgen data en hoe kun je er geld mee verdienen?
03-05-2021 | 09:00:00
Dokter Data van 4orange duikt elke maand in de wereld van data en gegevensonderzoek. Deze maand: winst boeken met data die nu rondslingeren binnen je organisatie. Dat kan. Maar het gaat niet vanzelf
Marco Ophof Head of Sales bij Incentro
30-04-2021 | 16:29:00
Marco Ophof werkt sinds 1 mei 2021 als Head of Sales bij Incentro. Na werkzaam geweest te zijn bij Essence als Account Lead en bij Lukkien als Director Sales & Strategy zal hij zich bij Incentro richten op de verdere professionalisering van New Business & Sales
Onderzoek Crossphase: Ondanks groter budget, worstelen contentteams met technologie
19-04-2021 | 18:32:00
Door de corona-periode gaan steeds meer contentteams aan de slag met nieuwe software en technologie. Er wordt zelfs meer budget en tijd voor beschikbaar gemaakt. Toch worstelen zes op de tien contentteams met nieuwe software en technologie
[Column] Joyce Lopulalan: Personalisatie is een dingetje...
15-04-2021 | 12:46:00
Bedrijven staan op een lastige tweesprong: enerzijds willen ze meer van de consument weten om zo hun aanbiedingen scherper in te kunnen steken. Anderzijds wil je zo ver mogelijk wegblijven van het registreren van persoonsgegevens. Want dat gooit veel bedrijfsprocessen overhoop
[Case] DPG Media en LensOnline: grip op het effectief bereiken en bewegen van klanten
12-04-2021 | 16:10:06
DPG Media zette CRM-data onboarding in om LensOnline te helpen om andere doelgroepen te bereiken
[Interview] Joyce Lopulalan: 4orange maakt de vertaalslag van data naar informatie en praktische oplossingen
08-04-2021 | 12:22:00
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf helpt ondernemingen interactie met de doelgroepen te verbeteren om onder meer conversies te verhogen
Datingapp Breeze in de startblokken
26-03-2021 | 17:02:00
De datingapp Breeze staat in de startblokken. Daarbij staan echte ontmoetingen centraal. Het vertrekpunt is online, de eerstvolgende stap is meteen offline; een echte date in de kroeg, op een terras of een wandeling bij jou in de buurt
Dept neemt Amerikaanse software agency Devetry over
18-03-2021 | 14:57:00
Dept heeft Devetry overgenomen. Devetry is een Amerikaanse software engineering agency en werd in 2015 opgericht. Het bedrijf werkt voor klanten als Intel en Arizona State University en is gespecialiseerd in software ontwikkeling (waaronder ERP, CRM, Cloud applications) en DevOps services
Interstellar neemt IT-dienstverlener DataByte over
18-03-2021 | 13:21:40
Interstellar Group neemt de IT-dienstverlener DataByte uit Steenbergen over. De overname is onderdeel van een buy-and-build strategie. Deze is erop gericht om Interstellar uit te laten groeien tot de meest relevante IT-groep van Nederland en klanten op alle aspecten van de digitale reis op hoog niveau te ondersteunen
Peter Berg versterkt Human Inference als Managing Director
09-03-2021 | 10:56:46
Per 1 maart 2021 is Peter Berg aangetreden als managing director bij Human Inference. Human Inference helpt organisaties de interactie met hun klanten te verbeteren, kansen te vergroten en risico’s te beperken door relevante gegevens samen te brengen
Elevator Invites: Persuasion & Behavourial change
01-03-2021 | 11:45:00
Ieder kwartaal organiseert Elevator een sessie met inspirerende sprekers en gastsprekers uit de wereld van growth marketing. Sprekers met eenzelfde doel: product & marketingteams helpen om focus aan te brengen met het oog op groei. Dit keer duikt Elevator n de wereld van Digital Persuasion & Behavourial Change
[4orange Case] Allshoes transformeert tot datagedreven marketingonderneming
23-02-2021 | 10:10:00
Een paar jaar geleden was Allshoes, groothandel in veiligheidsschoenen, nog een traditioneel bedrijf met een sterke marktpositie in Nederland én een aantal redelijk succesvolle webshops
[Forum] Wat gaat jouw bedrijf in 2021 doen met data?
23-02-2021 | 00:00:00
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: Wat gaat jouw bedrijf in 2021 doen met data?
[Column] Rogier Bruggeman over de rol van data bij ZIGT
22-02-2021 | 15:05:53
Wat gaat ZIGT dit jaar doen met data? Dat is natuurlijk een brede vraag. ZIGT is een datagedreven organisatie. Onze klantadviezen zijn in belangrijke mate gebaseerd op data. Onderzoeksdata, marktdata en bovenal klantdata
[Column] Job van den Berg: De data van DPG Media helpen de marketeer om doelstellingen te behalen
22-02-2021 | 09:53:00
DPG Media is continu bezig om met data beter in te spelen op de uitdagingen van merken. In het jaar 2021 krijgen data nog meer focus door de uitrol van een nieuwe DPG Media datastrategie en advertentieplatform
DDMA formuleert uitgangspunten voor het gebruik van data
19-02-2021 | 16:48:00
De Data Driven Marketing Association (DDMA) heeft uitgangspunten geformuleerd voor datagebruik van klanten. Die passen bij de gezamenlijke ambitie van leden van DDMA om het maatschappelijk vertrouwen in data te vergroten
[Column] Thomas Wolters over de rol van data bij Elevator
18-02-2021 | 12:43:00
Hoe mooi is het als je tegelijk zowel de waardering van de klant als je omzet omhoog weet te krijgen?
Virtual sessions about connected branding: Two Cents of Ace
11-02-2021 | 16:26:00
The past 10 years, technology has transformed the world. And yet companies lost the true connection and their ability to stand out as a brand. To stand out and stay ahead, at Ace we believe companies need to transform into Connected Brands. Because Connected brands are today’s most valuable businesses
[Column] Sonja Loth (MPG.): Data + Content is een gouden formule voor creativiteit die echt wérkt
11-02-2021 | 13:25:12
We zijn ambitieus. Data was voor ons altijd al belangrijk, maar in 2021 plaatsen we een nieuwe Data & Intelligence afdeling in het hart van de MPG.Group
[Column] Joyce Lopulalan (4orange): Aan de slag met eigen data goed idee; investering in uitvoering belangrijk
10-02-2021 | 16:45:00
Hoewel iedereen inmiddels is doordrongen van het feit dat (eigen) data je op voorsprong zet in de soms heftig concurrerende markt, blijkt het vaak lastig om dit goed in de praktijk te brengen
MeMo² lanceert Crossmedia Analytics Platform THX in België
25-01-2021 | 15:58:00
MeMo² lanceert het innovatieve Crossmedia Analytics Platform THX in België. Dit na een succesvolle introductie op de Nederlandse markt met 1300 gemeten campagnes in 2020
Invicta en LynqID gaan samen verder als Invenna
21-01-2021 | 15:08:45
The Data Agency brengt de dochtermerken Invicta en LynqID samen onder de naam Invenna. Het Customer Data Platform van Invenna verbindt klantdata en realiseert een 360-graden-klantbeeld, beschikbaar voor inzicht, analyse en marketing automation
Incentro rapporteert groei voor vijftiende jaar op rij
21-01-2021 | 11:17:00
Voor het vijftiende jaar op rij rapporteert Incentro groei. De voorlopige cijfers laten zien dat in 2020 de omzet uitkwam op bijna 57 miljoen euro, een groei van 8,8 procent ten opzichte van 2019. Het verwachte resultaat komt uit op 6,9 miljoen euro voor belastingen
Marketingtaskforce Frontrunners van start
14-01-2021 | 23:52:00
Marketingstrategen Marit van der Laan, Jimke Scholten, Roland van Kralingen en Wim Ubachs hebben het marketing taskforcebedrijf Frontrunners opgericht. Frontrunners is een multidisciplinaire taskforce voor cruciale marketingprojecten
DDMA Privacy Monitor 2021: Nederlanders licht positiever maar willen wel meer controle
14-01-2021 | 15:30:00
De DDMA Privacy Monitor 2021 laat zien dat Nederlanders iets positiever zijn over het uitwisselen van hun gegevens met organisaties, maar toch willen ze grip er op houden en meer controle
[Interview] Marcel Vogels (Memo²): De meerwaarde van crossmedia moet je geïntegreerd meten
11-01-2021 | 11:26:00
Memo2 is een bureau dat voor klanten inzichtelijk maakt hoe effectief hun grote crossmediale campagnes zijn geweest. Marcel Vogels, oprichter van het bedrijf, vertelt over het koppelen van informatie
[Column] Paul Alberts (BrandBase): Adverteren na Wild Wednesday
09-01-2021 | 19:00:00
Sinds deze Wild Wednesday gaat er waarschijnlijk het een en ander op de schop bij adverteerders. Gemiddeld staat dit jaar zo’n 56 procent van het budget (2,6 miljard euro in totaal) gereserveerd voor digital, en daarvan is dan zo’n 80 procent programmatic (2 miljard euro)
[Interview] Michael van Koppen (DPG Media): Adverteerders gaan steeds meer profiteren van onze datagedreven inzichten
15-12-2020 | 07:00:00
Twee van Nederlands grootste advertentienetwerken komen samen in een netwerk met superieur lokaal bereik en een zeer soepele aankoopervaring. We spreken Digital Product Manager Michael van Koppen over de nieuwe mogelijkheden voor adverteerders en bureaus
[Interview] Shantia Farshidzad (4orange): Datagedreven marketing zit in ons DNA
22-10-2020 | 12:44:00
Shantia Farshidzad is partner bij 4orange. We spreken hem over snijvlak tussen it en marketing
[Marketing Report | 20 oktober 2020] | Shantia Farshidzad | Carien de Bas | Johan van der Zanden | Daniela Depping
20-10-2020 | 10:59:00
Luister vandaag om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn side-kick Bas Vlugt
[Interview] Joyce Lopulalan (4orange): Uniformeren klantgegevens ontsluit gouden data-berg voor elk bedrijf
16-10-2020 | 14:43:00
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. We spreken haar over Golden record, een systeem om gefragmenteerde klantgegevens en klantdata te unformeren
[Interview] Richard van Meurs (4orange): Connect laat tot in detail zien wat er gebeurt in je bedrijf
08-10-2020 | 16:42:00
Richard van Meurs is Marketing & Business Analist bij 4orange. We spreken hem over leads, hoe beter met klantdata om te gaan en dankzij data campagnes gerichter te maken
[Nederlands MediaNetwerk TV] Frank de Beun over groeien door data verzamelen, personalisatie en overnames
05-10-2020 | 12:30:00
Frank de Beun is CEO van The Data Agency, een groep van bedrijven die actief zijn op het gebied van data, technologie en analytics. De organisatie bestaat uit Lynqid, Human Inference, EDM en Geo Marktprofiel
4orange lanceert Data Science as a Service
28-09-2020 | 13:09:35
Een mogelijkheid om tijdelijke expertise op het gebied van data en data science te benutten met als doel het succesvoller inzetten van beschikbare data binnen de organisatie
The Data Agency neemt Invicta over
12-08-2020 | 12:02:00
The Data Agency, bestaande uit de merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, heeft Invicta overgenomen, aan. Invicta is de organisatie achter het Customer Data Platform Invenna
4NG neemt PossibilIT over
06-08-2020 | 14:21:00
PossibilIT is per 1 augustus 2020 overgenomen door full-service digital agency 4NG. PossibilIT, gespecialiseerd in subscription commerce-oplossingen en met expertise in CRM tooling als Dynamics en Salesforce, werkt voor grote merken
[Interview] Talpa eCommerce - Linda Jansen en Bart de Jong Talpa: "Wij ervaren dag in, dag uit écht de kracht van data"
24-07-2020 | 18:08:00
Linda Jansen is commercieel directeur, Bart de Jong is directeur VakantieVeilingen en SlajeSlag NL. Wij spreken hen over de ontwikkelingen bij Talpa eCommerce
EDM, Human Inference, LynqID en GeoMarktprofiel komen samen in The Data Agency
07-07-2020 | 08:41:00
Frank de Beun, CEO van The Data Agency: “Wij willen onze klanten een voorsprong geven en daarom staan wij open voor nieuwe technologieën en ontwikkelingen
Kiesjefolders maakt datasegmentatie mogelijk met HPG en Whooz
27-05-2020 | 13:16:00
Kiesjefolders breidt de samenwerking uit met brievenbusreclamespecialist HPG en gaat samenwerken met dataspecialist Whooz. Op deze manier wil Kiesjefolders doelgroepgerichte reclame voor reclamedrukwerk mogelijk maken
[Cross Media Congres 2020] Joyce Lopulalan: Crossmedia-experience kun je alleen bieden als data op orde zijn
15-05-2020 | 14:26:00
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Eerder werkte zij voor onder meer VNU, TMG, A2SP en Centrum voor Consumenten Informatie

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie