Tag Resultaten
DPG Media vraagt vergunning aan bij ACM voor overname RTL Nederland
DPG Media heeft een vergunningsaanvraag ingediend bij de ACM voor de overname van RTL Nederland. De ACM besloot dat een vergunningsaanvraag noodzakelijk is omdat op basis van de melding de overname een mogelijk negatieve invloed heeft op de concurrentie.
STROOM en M2|OC gaan samen verder onder de naam STROOM
Het bureau wordt geleid door Samantha Catsburg (CEO), voorheen Managing Director van STROOM
Only creative entrepreneurs neemt Belgisch marketingbureau Happiness over
Dit is het eerste bureau buiten Nederland dat zich aansluit bij Only en zal de basis vormen voor de community in België
Kompas Publishing neemt meerderheidsbelang in Hi Label
Met de integratie van Hi Label bundelt Kompas de kennis en krachten om de platformen nog verder te laten groeien
ACM publiceert openbare versie afwijzing overname RTL Nederland door DPG Media
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de openbare versie gepubliceerd van de beslissing tot afwijzing van de meldingsaanvraag van DPG Media voor het mogen overnemen van RTL Nederland
Beautify gaat op in NMSBL
De digitale titel Beautify gaat op in NMSBL en houdt per 1 juli 2024 op als zelfstandige titel
Mediaplus/Serviceplan Group neemt Britse Total Media Group over
Mediaplus,dat onderdeel is van de internationale Serviceplan Group met onder meer een vestiging in Amsterdam, neemt het Britse Total Media Group over
Overname B12 Consulting door Yuma
Met de integratie van B12 in Yuma zal de groep de volledige digitale transformatie van klanten verder kunnen versterken
Paramount Global vervangt CEO in overnamediscussie
Paramount Global heeft CEO Bob Bakish vervangen door een CEO-office met drie directeuren: George Cheeks (CEO van CBS Entertainment), Chris McCarthy (van Showtime Entertainment, MTV Entertainment en Paramount Media Networks) en Brian Robbins (CEO van Paramount Pictures en Nickelodeon)Paramount Global heeft CEO Bob Bakish vervangen door een CEO-office met drie directeuren: George Cheeks (CEO van CBS Entertainment), Chris McCarthy (van Showtime Entertainment, MTV Entertainment en Paramount Media Networks) en Brian Robbins (CEO van Paramount Pictures en Nickelodeon)
Alfred neemt short-form videocontent pionier OnSocial over
Deze strategische samenwerking versterkt Alfred’s positie in het digitale landschap en biedt merken nog meer wegen naar de Happy Many
Team5pm neemt Lijm Amsterdam over
Data-driven video agency Team5pm neemt Lijm Amsterdam over. Lijm Amsterdam is gespecialiseerd in de productie van creatieve social content voor platforms zoals TikTok, Instagram en SnapChat
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[Interview] Doeke de Steur (Creative Media Network) over overname Retail Republic
Creative Media Network nam Retail Republic over. We spreken Doeke de Steur, CEO en aandeelhouder van Creative Media Network
Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over
Creative Media Network heeft het creatieve bureau Retail Republic overgenomen. Met deze overname stelt CMN extra verdieping in huis te halen op het gebied van concepting, creatie en strategische communicatie
[Maandoverzicht] Februari 2024. Media en marcom stoelendansen vrolijk verder
De nieuwe rubriek [Maandoverzicht] is ons goed bevallen. Dus na Januari 2024. Media en marcom jaar begint met massale stoelendans komen wij nu met het overzicht van februari, een maand waarin de stoelendans gewoon verder ging
[Interview] Sjef Kerkhofs en Twan van Empelen over de overname van DUNKD door Positive/Candid
Positive (Candid Platform) heeft onlangs het (short) video bureau DUNKD overgenomen. We spreken Sjef Kerkhofs, Managing Director van Positive en Twan van Empelen, de oprichter van DUNKD over deze overname
Eigen Fabrikaat wordt DDB Retail
In de praktijk waren we al één voor klanten als Kruidvat en Veilig Verkeer Nederland. Daar geven we in- en extern nu nog meer duidelijkheid over
[Analyse] Wat betekent de overname RTL Nederland door DPG Media (zonder RTL Group)
De voorgenomen verkoop van RTL Nederland door RTL Group aan DPG Media betekent in de Nederlandse mediawereld een verdere consolidatie die volgens sommigen onontkoombaar is en volgens anderen een verschraling kan betekenen
Candid (Positive) neemt short video agency DUNKD over
Positive, het digitale en creatieve content bureau van het Candid Platform, neemt TikTok en videospecialist DUNKD over
Bright per direct verkocht aan PXR en opnieuw zelfstandige titel
PXR heeft per direct Bright overgenomen. De overname betekent dat de op technologie gerichte internettitel Bright per direct weer een eigen domein en omgeving heeft. Bright brengt tech-nieuws, achtergronden en reviews
Fusie Ambassadors en Amp.Amsterdam
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. Beide bedrijven hadden sinds 2021 een strategische samenwerking