Tag Resultaten
[Interview] Richard Hol over de AI M100-campagne van Fightclub
Eind 2023 kaapte Fightclub het M100 Event met fraaie AI-portretten van de winnaars van de Marketing100 2024. Met deze case is Fightclub drie keer genomineerd bij de SAN en twee keer genomineerd voor de Dutch Creativity Awards (de Lampen)
Paramount Global vervangt CEO in overnamediscussie
Paramount Global heeft CEO Bob Bakish vervangen door een CEO-office met drie directeuren: George Cheeks (CEO van CBS Entertainment), Chris McCarthy (van Showtime Entertainment, MTV Entertainment en Paramount Media Networks) en Brian Robbins (CEO van Paramount Pictures en Nickelodeon)Paramount Global heeft CEO Bob Bakish vervangen door een CEO-office met drie directeuren: George Cheeks (CEO van CBS Entertainment), Chris McCarthy (van Showtime Entertainment, MTV Entertainment en Paramount Media Networks) en Brian Robbins (CEO van Paramount Pictures en Nickelodeon)
Alfred neemt short-form videocontent pionier OnSocial over
Deze strategische samenwerking versterkt Alfred’s positie in het digitale landschap en biedt merken nog meer wegen naar de Happy Many
Team5pm neemt Lijm Amsterdam over
Data-driven video agency Team5pm neemt Lijm Amsterdam over. Lijm Amsterdam is gespecialiseerd in de productie van creatieve social content voor platforms zoals TikTok, Instagram en SnapChat
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[Interview] Doeke de Steur (Creative Media Network) over overname Retail Republic
Creative Media Network nam Retail Republic over. We spreken Doeke de Steur, CEO en aandeelhouder van Creative Media Network
Creative Media Network (CMN) neemt Retail Republic over
Creative Media Network heeft het creatieve bureau Retail Republic overgenomen. Met deze overname stelt CMN extra verdieping in huis te halen op het gebied van concepting, creatie en strategische communicatie
[Maandoverzicht] Februari 2024. Media en marcom stoelendansen vrolijk verder
De nieuwe rubriek [Maandoverzicht] is ons goed bevallen. Dus na Januari 2024. Media en marcom jaar begint met massale stoelendans komen wij nu met het overzicht van februari, een maand waarin de stoelendans gewoon verder ging
Podcast50 2024: Sander Schimmelpenninck voor tweede jaar op rij op nummer 1
Zelfspodcast maker Sander Schimmelpenninck staat op nummer 1 in de Podcast50 2024. Het is voor het tweede jaar op rij dat Sander Schimmelpennick de meest invloedrijke persoon is in de Nederlandse podcastwereld
[Interview] Sjef Kerkhofs en Twan van Empelen over de overname van DUNKD door Positive/Candid
Positive (Candid Platform) heeft onlangs het (short) video bureau DUNKD overgenomen. We spreken Sjef Kerkhofs, Managing Director van Positive en Twan van Empelen, de oprichter van DUNKD over deze overname
Eigen Fabrikaat wordt DDB Retail
In de praktijk waren we al één voor klanten als Kruidvat en Veilig Verkeer Nederland. Daar geven we in- en extern nu nog meer duidelijkheid over
[Analyse] Wat betekent de overname RTL Nederland door DPG Media (zonder RTL Group)
De voorgenomen verkoop van RTL Nederland door RTL Group aan DPG Media betekent in de Nederlandse mediawereld een verdere consolidatie die volgens sommigen onontkoombaar is en volgens anderen een verschraling kan betekenen
Candid (Positive) neemt short video agency DUNKD over
Positive, het digitale en creatieve content bureau van het Candid Platform, neemt TikTok en videospecialist DUNKD over
Bright per direct verkocht aan PXR en opnieuw zelfstandige titel
PXR heeft per direct Bright overgenomen. De overname betekent dat de op technologie gerichte internettitel Bright per direct weer een eigen domein en omgeving heeft. Bright brengt tech-nieuws, achtergronden en reviews
Fusie Ambassadors en Amp.Amsterdam
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. Beide bedrijven hadden sinds 2021 een strategische samenwerking
Pijper Media neemt Nouveau over van DPG Media
De overname is voor Pijper Media een versterking van zijn glossy portfolio met onder andere Elegance en Grazia
Even bellen met… Jur Baart over de overname van Fitzroy door United Playgrounds
United Playgrounds heeft het strategische creatieve bureau Fitzroy overgenomen. We bellen even met Jur Baart, (tot nu toe) eigenaar van Fitzroy
[Maandoverzicht] Januari 2024. Media en marcom jaar begint met massale stoelendans
Nieuwe rubriek! Aan het eind van ieder jaar publiceren wij altijd overzichten van de grootste transfers, lanceringen en overnames. Maar we publiceren steeds meer en er lijkt ook steeds meer te gebeuren en daarom hebben we besloten om iedere maand met een update te komen
Fitzroy overgenomen door United Playgrounds
United Playgrounds heeft het strategische creatieve bureau Fitzroy overgenomen. Fitzroy is het zevende bureau dat zich aansluit bij deze groep
BTM|Bataafsche Teeken Maatschappij, OD Designstudio en Teldesign gaan samen
Het Rotterdamse BTM|Bataafsche Teeken Maatschappij voegt zich bij OD Designstudio en Teldesign en gaan per 1 februari 2024 samen
HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over
Na meerdere gezamenlijke projecten is bewust gekozen voor een krachtige, eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten.