nieuws
Tag Resultaten
Megawatt ontwikkelt innovatieve robotarm WK voor KNVB en Bitvavo
Megawatt ontwikkelde een robotarm waar Oranjefans tijdens het WK hun voetbalshirts kunnen laten signeren, met de handtekening van hun favoriete speler.
[Case] Nederland kleurt oranje dankzij multimediale Jumbo-campagne
In november start het WK 2022 in Qatar. Voor veel supermarkten is de oranjekoorts een goede aanleiding om campagne te voeren. Maar, hoe pak je dat aan? Met Snollebollekes als aanvoerder, een speciale versie van het ultieme juichlied Links Rechts als wapen én de juichcape als heldentenue!
Bij [M]media lopen ze zich alvast warm voor het WK Voetbal
Het WK Voetbal komt eraan en bij [M]media hebben ze er zin in
Frank van den Wall Bake: Aanpak AH en Blokker rondom Oranje Leeuwinnen amateuristisch
Sportsponsoring-expert Frank van den Wall Bake vindt de aanpak van Albert Heijn en Blokker rondom de Oranje Leeuwinnen ronduit amateuristisch. “Het hapsnap inhaken, er zit geen structuur in"
Qatar Airways lanceert tv-commercial voor FIFA Women’s World Cup 2019
Qatar Airways, de Officiële Partner en Officiële Luchtvaartmaatschappij van de FIFA, lanceert een nieuwe tv-campagne en zet het topevenement voor vrouwelijke teamsporten in de kijker
Iris Amsterdam troost Nederlandse voetbalfans met Dutch Comfort
Internationaal creatief bureau Iris Amsterdam lanceert Dutch Comfort: oranje tissueboxen met illustraties van een aantal iconische momenten uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis