Tag Resultaten
Logitech en UNICEF gaan samenwerking aan om educatieve kinderprojecten te ondersteunen
UNICEF en Logitech gaan een partnership aan om educatieve projecten voor kinderen in het buitenland te ondersteunen. Het eerste contact tussen Logitech en UNICEF werd maart vorig jaar gelegd op de Business Impact Day. UNICEF en Logitech vinden elkaar op het gebied van onderwijs en remote learning
Campagne KRANT.NL gestart voor dagbladen DPG Media
DPG Media is een campagne gestart onder de noemer Lees je rijk. Via de website KRANT.NL wil DPG Media een platform bieden waar consumenten kennis kunnen maken met 11 Nederlandse krantentitels van DPG Media
DPG Media begint campagne met AD-columnisten
DPG Media begint een campagne speciaal voor het AD, waarin de columnisten van het nieuwsmerk te zien zijn. De commercial is te zien op tv en online en volgt een dag uit het leven van een AD-lezeres
Campagne voor vernieuwd Het Parool
Het Parool start een campagne in de hoofdstad en omgeving. De out-of-home-campagne brengt acht verschillende leuzen binnen het thema Amsterdam en de wereld eromheen, en een aantal speciale doorvertalingen van de campagne