nieuws
Tag Resultaten
Ocean Outdoor breidt uit in Utrecht met groot scherm en totems
Met een groot scherm van vijftien vierkante meter en twaalf digitale totems breidt Ocean Outdoor haar netwerk uit in Shoppingcenter Overvecht in Utrecht.
Wehkamp komt met 100 procent shoppable campagne
Wehkamp introduceert een campagne met presentatrice Leonie ter Braak waarbij middels QR-codes voor mode en fashionable living geshopt kan worden
Ocean Outdoor verlengt partnership met NOC*NSF tot 2032
Ocean wil met deze relatie graag bijdragen aan de ambitie van NOC*NSF om Nederland het sportiefste land ter wereld te laten worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Project Manager
Clear Channel is per direct op zoek naar een Project Manager
Dentsu Creative ontwikkelt merkstrategie en campagne voor Babboe
Babboe rijdt met Dentsu Creative de toekomst tegemoet in nieuwe internationale campagne
JUMP! RETAIL, Yune en JCDecaux ontwikkelen campagne IAMTORO
JUMP! RETAIL en Yune ontwikkelden in samenwerking met JCDecaux een campagne voor IAMTORO, het ondergoedmerk van Everon Jackson Hooi, Marc van Eck en Roland Ykel, waarin de "gewone" man centraal staat
[Schiphol] Jouw marketingdoelen voor 2024 stellen én behalen
De tijd vliegt. Als marketeer ben je waarschijnlijk al bezig met je plannen voor 2024. Je staat stil bij wat je volgend jaar wilt bereiken.
[Schiphol] Langdurig engagement genereren met OOH-ads
In de wereld van out-of-home-advertising kan het lastig zijn écht contact te maken met je doelgroep
The Gardeners ontwikkelt merkcampagne voor Gaiyo
Gaiyo is een app die je overzicht geeft in alle deel-opties bij jou in de buurt. Van deelauto’s tot scooters, en van fietsen tot de bus, metro en trein
Ocean Outdoor biedt Always On-netwerk aan
Always On, het classic roadside netwerk van Ocean Outdoor, streeft naar constante en langdurige zichtbaarheid van merken het hele jaar door
[Schiphol] Hoe maak je als marketeer écht impact met je campagne?
In dit artikel ontdek je waarom Schiphol een unieke advertentieplek is, hoe je de beste strategie bepaalt en hoe je zo telkens weer een nieuw bereik genereert
D&B, Open Now en TBWA ontwikkelen campagne voor Rijksoverheid over huiselijk geweld
Rijksoverheid lanceerde een campagne in samenwerking met D&B, Open Now en TBWA\NEBOKO (DOT) om omstanders van huiselijk geweld te stimuleren het gesprek aan te gaan
Holland Casino lanceert commercial Enigma
De commercial Enigma van Holland Casino is sinds maandag 28 augustus te zien.
[Cross Media Case] Yvette van Vliet over Heinz #PerfectMatch
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. Mediahuis Nederland zendt de case Heinz #PerfectMatch in
[Column] Joyce Lopulalan: DOOH, oogballen en het nut van voorspellingen
Een nauwkeurige, uitlegbare en bovenal transparante wijze van het bepalen van het DOOH-bereik is het belangrijkst in deze tijden.
[SHOWREEL!] Ocean Outdoor
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital Out-of-Home, de snelstgroeiende specialisatie in Out-of-Home (OOH). Met een landelijk netwerk van 195 locaties en 335 schermen bereiken wij dagelijks meer dan 20 miljoen contacten. Partnerships met verschillende datapartijen zorgen ervoor dat adverteerders op de juiste momenten de juiste doelgroepen kunnen bereiken
Ocean Outdoor Nederland onthult The Skywall in Westfield Mall
Westfield Mall of the Netherlands heeft zich snel gevestigd als dé bestemming voor winkelen, entertainment en gastronomische ervaringen
[Vacatures] JCDecaux zoekt een Account Manager Amsterdam
JCDecaux is per direct op zoek naar een Account Manager Amsterdam
Advertenties die opvallen op Amsterdam Schiphol Airport
Hoe zorg je er als marketeer voor dat je niet alleen relevant bent voor, maar écht impact maakt op je doelgroep?
[De Belofte 2023] Guy Grimmelt over Jeffrey Zhou
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Guy Grimmelt is Jeffrey Zhou, Digital Campaign Manager bij Global
Wayne Parker Kent en JCDecaux ontwikkelen DOOH-campagne
Wayne Parker Kent en JCDecaux ontwikkelden een interactieve DOOH-display, waarmee blikjes en plastic flesjes eenvoudig worden ingezameld