Marketing Report

Tag Resultaten

Hillenaar Outdoor plaatst digitale reclamemast langs de A9 Beverwijk

30-04-2024 | 10:36:20
De positionering van de digitale reclamemast tussen Haarlem en Alkmaar genereert een impact bij ruim 330.000 wekelijkse passanten

[Box Office] The Fall Guy komt binnen op nummer 1 | Week 17

29-04-2024 | 12:34:00
Een stuntman (Ryan Gosling) die aan lager wal is geraakt, moet de vermiste ster van de blockbusterfilm van zijn ex-vriendin (Emily Blunt) vinden

EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne

26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".

Pathé breidt Pathé Home uit naar Frankrijk

25-04-2024 | 13:25:00
Dit platform, geïnspireerd door Pathé Thuis in Nederland, biedt Franse filmliefhebbers een selectie van bijna 3000 titels bij de lancering

Kinepolis werkt mee aan HyperGram activatie in Nederland

24-04-2024 | 11:09:00
In samenwerking met Distributed Media Group werd een HyperGram 3D-video uiting gemaakt. HyperGram is een media activatie tool met holografische technologie

[Box Office] Back to Black komt binnen op nummer 1 | Week 16

22-04-2024 | 12:32:00
Met twee premières deze week haalt Back to Black het meeste weekend bezoekers binnen

Global Media & Entertainment krijgt voorlopige exploitatie buitenreclame RET (Rotterdam)

22-04-2024 | 05:00:00
Vanaf 1 mei 2024 is Global na 6 jaar terug in Rotterdam met bijna 3000 Out-of-Home postervlakken op straat en in de metro

Vue opent in april 2025 een bioscoop in de Amsterdamse Houthavens

19-04-2024 | 21:12:00
Vue opent naar verwachting in april 2025 een bioscoop aan de Amsterdamse Houthavens aan de Koivistokade 2. Aan de Amsterdamse houthavens worden de nodige appartementencomplexen gebouwd en zijn veel creatieve bedrijven waaronder reclamebureaus gevestigd

[Review] Tessa Schalk (ZIGT) over de lancering van BRO Next

17-04-2024 | 10:11:00
Op 21 maart 2024 zijn wij vanuit ZIGT naar de lancering van BRO Next geweest. Het buitenreclame-onderzoek dat onder toezicht van JIC BRO tot stand is gekomen. Een event voor iedereen die te maken heeft met buitenreclame.

Global telt af met NOC*NSF naar de Olympische Spelen

17-04-2024 | 08:55:59
Op duizenden plaatsen in ons land tellen de digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs

Serviceplan Make en Kérastase lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:03:00
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

Kinepolis vertoont podcast in de bioscoop

15-04-2024 | 15:46:45
Kinepolis Jaarbeurs Utrecht vertoont op 14 mei de live podcast Help I Sexted My Boss, uitgezonden vanuit London Palladium

Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer

15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet

[Box Office] Civil War komt binnen op nummer 1 | Week 15

15-04-2024 | 11:05:06
Met vier premières deze week haalt Civil War het meeste weekend bezoekers binnen

Winnaar RTM Pitch aangekondigd en IFFR 2025 festivaldata bekend

15-04-2024 | 10:01:00
De IFFR festivaldata zijn van donderdag 30 januari tot en met zondag 9 februari 2025. De RTM winnaar is Sharine Rijsenburg

Turff en Wahooh maken adverteren binnen studenten doelgroep makkelijker

11-04-2024 | 10:16:00
Met 2.600 schermen in de woonkamers van studentenhuizen biedt Turff adverteerders een mooie kans om de studenten doelgroep te bereiken

Samsung lanceert (D)OOH TikTok-activatiecampagne

11-04-2024 | 08:59:00
van schermen in treinstations en winkelcentra tot aan enorme billboards in grote steden als Amsterdam, Rotterdam, Brussel en Antwerpen.

Invasie voor Nederlandse bioscooprelease internationaal verkocht

10-04-2024 | 15:13:12
De actiefilm Invasie is voor zijn release op 11 april 2024 verkocht aan meerdere landen

[Vacatures] Global zoekt een Contracting Director

09-04-2024 | 08:22:00
Global is per direct op zoek naar Contracting Director (36-40 uur)

[Vacatures] Global zoekt een Digital Consultant

09-04-2024 | 08:03:00
Global is per direct op zoek naar Digital Consultant -(32-40 uur)

[Box Office] Ghostbusters: Frozen Empire komt binnen op nummer 2 | Week 14

08-04-2024 | 11:38:00
Met vier premières deze week haalt Ghostbusters: Frozen Empire de meeste weekendbezoekers binnen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.