Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

[Column] Jeroen Verkroost: Merken en The Metaverse: op zoek naar langdurige interacties

16-12-2021 | 09:35:00
Wat merken zouden moeten doen in 2022 met de metaverse is het aanbieden van virtuele omgevingen en functionaliteiten die consumenten controle geven, de kans om zelf te bouwen en zelf te customizen

[Column] Jeroen Verkroost: Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

07-03-2021 | 14:03:00
Voorlopig kunnen ze er wat mij betreft maar beter vandaan blijven. Natuurlijk is het aantrekkelijk, een Clubhouse-account. Het platform van de techmiljonairs uit Silicon Valley, zo werd gezegd

[Column] Jeroen Verkroost: Elke zichzelf respecterende marketeer hoort het werk van Binet & Field te kennen

26-03-2020 | 14:35:00
Voor wie onder een steen heeft geleefd de afgelopen jaren, geef ik even de korte samenvatting van het werk van deze Engelse onderzoekers, die al drie boeken hebben gepubliceerd met learnings op basis van meer dan 600 cases

Managing Director Digital Jeroen Verkroost verlaat OmnicomMediaGroup per 1 januari 2019

10-11-2018 | 22:08:00
Met de volledige integratie van OMG Digital in de labels OMD en PHD verdwijnt de positie van Managing Director voor de digitale groep

Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet

25-05-2018 | 09:51:00
Deze nieuwe generatie media vertegenwoordigers moet analytisch denken en op de hoogte zijn van technologische ontwikkelingen. Daarnaast moeten ze de werking van de verschillende platformen begrijpen. Ze moeten zich bewust zijn van yieldmechanismen en een kennis hebben van de waarde van de aangeboden impressies

Abonneer je op onze nieuwsbrief