6 juni 2024 | VENGEAN VENUES, Schouten & Nelissen Groep
De eerste VENGEAN VENUES bijeenkomst, gehouden in TITAAN te Den Haag, was een succes. VENGEAN VENUES is een initiatief en platform dat tot doel heeft professionals samen te brengen om elkaar beter te leren kennen en van elkaar te leren. Het plan omvat vier bijeenkomsten per jaar, met als centraal thema: de rol van branding en creativiteit in het bedrijfsleven.
Schouten & Nelissen Groep, een bedrijf op het gebied van training en ontwikkeling, heeft zich aangemeld om de tweede bijeenkomst te organiseren. Deze zal plaatsvinden op 6 juni 2024 in Zaltbommel.
Jan-Hein, Willem en Marieke Schouten en hun team zullen de gastheren en -vrouwen zijn.
Het programma zal van 17:00 tot 19:00 uur duren en omvat een introductie van Schouten & Nelissen en de merken, gevolgd door een korte discussie over Merkportfoliomanagement, die wordt voorbereid en gemodereerd door VENGEAN. De avond wordt afgesloten met een borrel en hapjes.
Alle Vrienden van VENGEAN zijn uitgenodigd om deel te nemen aan deze inspirerende bijeenkomst. Contact maken kan via de website.
Volg Marketing Report op LinkedIn! Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen
VENGEAN ontwikkelt Legacy-campagne voor Schouten & Nelissen
[Interview] Laurens Mauquoi (nexeye) en VENGEAN over communicatieconcept Hans Anders
VENGEAN: Global branding of Nippon Express' healthcare division
[The List] VENGEAN