Marketing Report
6 juni 2024 | VENGEAN VENUES, Schouten & Nelissen Groep

6 juni 2024 | VENGEAN VENUES, Schouten & Nelissen Groep

De eerste VENGEAN VENUES bijeenkomst, gehouden in TITAAN te Den Haag, was een succes. VENGEAN VENUES is een initiatief en platform dat tot doel heeft professionals samen te brengen om elkaar beter te leren kennen en van elkaar te leren. Het plan omvat vier bijeenkomsten per jaar, met als centraal thema: de rol van branding en creativiteit in het bedrijfsleven.

Schouten & Nelissen Groep, een bedrijf op het gebied van training en ontwikkeling, heeft zich aangemeld om de tweede bijeenkomst te organiseren. Deze zal plaatsvinden op 6 juni 2024 in Zaltbommel.

Jan-Hein, Willem en Marieke Schouten en hun team zullen de gastheren en -vrouwen zijn.

Het programma zal van 17:00 tot 19:00 uur duren en omvat een introductie van Schouten & Nelissen en de merken, gevolgd door een korte discussie over Merkportfoliomanagement, die wordt voorbereid en gemodereerd door VENGEAN. De avond wordt afgesloten met een borrel en hapjes.

Alle Vrienden van VENGEAN zijn uitgenodigd om deel te nemen aan deze inspirerende bijeenkomst. Contact maken kan via de website.

www.vengean.com

www.sn.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen

12-04-2024 | 14:05:00
Schouten & Nelissen heeft een nieuwe visuele identiteit en corporate legacy campagne & Sterker gelanceerd. We spreken hierover met Willem Schouten, Brand Manager bij Schouten & Nelissen en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, Executive Creative Directors van VENGEAN.

VENGEAN ontwikkelt Legacy-campagne voor Schouten & Nelissen

10-04-2024 | 00:15:00
Met als kernwaarde moed wil Schouten & Nelissen mensen en daarmee de organisaties waarvoor ze werken, sterker maken in werk en leven

[Interview] Laurens Mauquoi (nexeye) en VENGEAN over communicatieconcept Hans Anders

26-03-2024 | 16:05:00
Hans Anders heeft de aloude slogan Alleen de prijs is anders in mei 2023 opnieuw geïntroduceerd en komt met een vervolgcampagne. We spreken nexeye CMO Laurens Mauquoi en Cees Jan de Melker en Bram Holzapfel van VENGEAN over het in 2023 ingezette communicatieconcept

VENGEAN: Global branding of Nippon Express' healthcare division

22-03-2024 | 10:15:18
VENGEAN was responsible for the global logistics provider’s pharmaceutical division’s rebranding and subsequent renaming to Nippon Express Healthcare

[The List] VENGEAN

20-03-2024 | 09:10:00
We are a creative branding engine on a mission to ignite impact by energising enterprise with a vengeance, people and the planet alike

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.