Marketing Report
Adobe breidt e-mailmarketing uit naar andere kanalen

Adobe breidt e-mailmarketing uit naar andere kanalen

Adobe introduceert cross-channelinnovaties gebaseerd op de creativiteit en data van Adobe Campaign, dat onderdeel uitmaakt van Adobe Experience Cloud.

Kristin Naragon, hoofd van Adobe Campaign: "Onze onderzoeksresultaten bevestigen hoe belangrijk gepersonaliseerde marketing is. Hieruit blijkt dat consumenten zich het meest ergeren aan merken die irrelevante producten aanbevelen, aanbiedingen delen die niet meer geldig zijn of hun naam verkeerd schrijven. Omdat merken ernaar streven om de juiste ervaring te leveren aan ieder individu, is het belangrijker dan ooit om op de juiste manier de interactie aan te gaan met de klant via de gewenste kanalen. De nieuwe mogelijkheden die wij introduceren helpen merken bij het creëren van klantloyaliteit met gepersonaliseerde content en uniek geïntegreerde content en data."

Deze mogelijkheden stellen marketeers in staat om gepersonaliseerde ervaringen te ontwikkelen voor alle devices en kanalen, waaronder e-mail. Adobe helpt merken om de klantrelaties te verstevigen en het vertrouwen te winnen van de consument door middel van een nauwere integratie van e-mailmarketing met content workflows en andere marketingkanalen. Mogelijkheden bestaan uit: 

  • voorspellen van beste tijd om e-mails uit te sturen;
  • e-mails slim segmenteren op basis van individuele betrokkenheid; 
  • vereenvoudigen van het aanmaken van e-mails;
  • verkrijgen van meer gedetailleerde inzichten;
  • maken van meertalige pushberichten;
  • schalen en leveren van contextuele e-mails. 


www.adobe.nl


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.