Marketing Report
DOOH-campagne ING rondom WK vrouwenvoetbal

DOOH-campagne ING rondom WK vrouwenvoetbal

ING heeft tijdens de WK Vrouwenvoetbal een DOOH-campagne bij ExterionMedia laten lopen. Op digitale schermen op NS-stations en in winkelcentra kwamen belangrijke momenten uit het toernooi voorbij.

Vóór de wedstrijd werd er live afgeteld naar de aftrap. Tijdens de wedstrijd werden middels een gekoppelde live feed, realtime-updates getoond. De tussenstand, maar ook de doelpunten van Nederland én wie er heeft gescoord werd meteen omgezet in dynamische beelden. Zo werd tijdens de wedstrijd tegen Zweden bijvoorbeeld de winnende treffer van Jackie in de 99e minuut getoond. Aanvullend draaide na afloop de eindstand van de wedstrijd.

Digitaal bureau: Mindshare Greenhouse

www.exterionmedia.com
www.greenhousegroup.com
www.mindshareworld.com
www.ing.nl

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.