Marketing Report
De Hartstichting en Snapchat lanceren Valentijn-lens

De Hartstichting en Snapchat lanceren Valentijn-lens

De Hartstichting en Snapchat komen speciaal voor Valentijnsdag met een  Valentijns-lens om jongeren op een laagdrempelige manier bewust maken van het belang van een gezond hart.

Met de AR-lens, die belangeloos door Snap is gecreëerd voor de stichting, kan iedereen een bijzondere boodschap sturen naar degene waar je hart sneller van gaat kloppen. De afgelopen twee jaar hadden vooral jongeren het moeilijk bij het vinden van nieuwe liefdes en het ontmoeten van vrienden. Met deze lens krijgen ze een steuntje in de rug om hun grote liefde te verrassen en hun hart sneller te laten kloppen.

David Verschoor, directeur marketing bij de Hartstichting: “Als je verliefd bent, voel je je hart letterlijk sneller kloppen. Valentijnsdag is daarom een mooi moment om extra aandacht te besteden aan je hart. En de samenwerking met Snapchat geeft ons de kans om de band met het hart bij een jonge doelgroep onder de aandacht te brengen. Jongeren zijn onze toekomst. En wanneer ze nu al investeren in een gezond, kloppend hart, levert dat later minder hart- en vaatpatiënten op.”

Snapchatters kunnen nu de liefde verklaren met maar liefst 40 lenzen, inclusief de exclusief voor Nederland gecreëerde Hartstichtinglens. Snap ontwikkelde deze lens voor de stichting om op een ludieke manier aandacht te vragen voor het hart bij een jonger publiek.

www.hartstichting.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.