Diederik Sjardijn over purpose marketing, growth hacking en een mysterieus imago

Diederik Sjardijn over purpose marketing, growth hacking en een mysterieus imago

15-03-2021 09:09:00 | Door: Saskia van Weert | hits: 2599 | Tags:

Diederik Sjardijn is Managing Director bij KesselsKramer, het creatieve reclamebureau uit Amsterdam dat al 25 jaar bestaat. Hij werkte eerder bij Blendle en wordt ook weleens growth hacker genoemd. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bureau, purpose marketing en meer.

Diederik Sjardijn: “De afgelopen 10 jaar is een wat mysterieus imago ontstaan. Voor een creatief bureau is dat best spannend. Mensen kunnen daardoor denken dat we een traditioneel bureau zijn, maar dat is helemaal niet waar. Ik ben zelf bijvoorbeeld altijd bezig geweest met groei. KesselsKramer richtte zich daar ook altijd op, met klanten als Bol.com. We hebben beide effectiviteit gemeen.”

“Purpose marketing vinden wij een buzz-woord; KesselsKramer doet dat al 25 jaar. Als je een merk goed wilt ontwikkelen, is een purpose een goed beginpunt. Het naar boven halen van wat het echte doel is van een bedrijf, los van geld verdienen, is essentieel voor het neerzetten van een sterk merk.”

Diederik Sjardijn vertelt verder over de gevolgen van corona voor zijn bureau, de verhouding tussen Nederlandse en internationale klanten, het belang van data en meer.

Kijk dit boeiende interview hier:



www.kesselskramer.com
www.quadia.com

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV

www.nederlandsmedianetwerk.tv

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.