Marketing Report
Dutch Creativity Festival van ADCN

Dutch Creativity Festival van ADCN

Op 18 en 19 november vindt het Dutch Creativity Festival plaats in The Social Hub (voorheen The Student Hotel) in Amsterdam. Met vijf podia en 40 sessies zullen 65 sprekers uit de creatieve wereld workshops, presentaties en inspirerende sessies verzorgen.

Met creatieve groei en maatschappelijke verbetering als drijfsfeer laten de grootste creatieve en innoverende talenten vanuit verschillende disciplines en met verschillende achtergronden zien hoe hét verschil gemaakt kan worden.

Programma

Bezoek op het festival verschillende interactieve sessies van bekende namen uit de creatieve industrie. Laat je inspireren tijdens de Explore session How To Extract Oil From Advertising van innovatief kledingmerk Patagonia of duik in de wereld van Marlou Fernanda tijdens een optreden van THE NEW STIJL. Ook kan je samen met sneaker virtuoos Mathieu Hagelaars ontdekken wat nodig is om een onafhankelijk en revolutionair merk op te bouwen.

Wil je meer bijleren tijdens de Academy Sessions? Dat is geen probleem door de workshop van fotografen Anne Claire de Breij en Aisha Zeijpveld of de workshop How to innovate through Empathy van Media.Monks. Kijk terug naar mooi creatief werk tijdens Reflect Sessions met onder andere Katrina Encanto (180 Global), Stefanos Constantinou (Highsnobiety) en Lode Schaeffer (INDIE) in de jury. Tot slot leidt Steven de Peven je persoonlijk door de wereld van eigenzinnige en creatieve quotes in zijn workshop tijdens de Connect Session.

Het festival wordt georganiseerd in samenwerking met Global en andere partners.

www.adcn.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.