Marketing Report
Eye Wish kiest UM als strategisch partner

Eye Wish kiest UM als strategisch partner

Eye Wish Nederland kiest UM als strategisch partner voor alle online en offline media-activiteiten. In Nederland is Eye Wish met 142 winkels de nummer drie in de optiekmarkt.

De samenwerking is tot stand gekomen na een bureau-oriëntatie en heeft betrekking op alle offline en online media-activiteiten van strategie en planning tot inkoop welke UM gaat verzorgen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, planning en distributie voor alle paid kanalen in Nederland

Eye Wish en het Belgische zusterbedrijf GrandOptical zijn per 1 april 2022 overgenomen door het Oostenrijkse MPG Eyewear, fabrikant van onder meer de brillen van het merk Red Bull. GrandOptical (35 winkels) heeft de media-activiteiten bij Initiative België ondergebracht.

Susanne Damen, Head of Marketing & Digital Eye Wish : “We hebben een uitdagend jaar achter de rug en kijken met veel vertrouwen naar de toekomst. We hebben grote ambities voor Eye Wish en GrandOptical. Dat vraagt om een sterke mediapartner die ons gaat helpen onze groeiambities te behalen. En deze hebben we in UM gevonden.”

Carolien van ’t Hek
, CEO van UM: “We zijn heel erg trots dat Eye Wish voor ons heeft gekozen. Vanwege onze kennis op het gebied van retail maar zeker ook vanwege onze challenger mentaliteit. Eye Wish staat na deze overname voor een mooie uitdaging om opnieuw te bouwen en te groeien in beide markten. En met onze Futureproof aanpak gaan we ze hier zeker bij kunnen helpen”

www.um.nl
www.eyewish.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.