Marketing Report
Feyenoord en Opel lanceren campagne Een gejuich uit duizend kelen

Feyenoord en Opel lanceren campagne Een gejuich uit duizend kelen

Op zondag 27 januari vindt de klassieker Feyenoord-Ajax plaats in de Rotterdamse Kuip. In aanloop naar dit duel roept Feyenoord samen met sponsor Opel alle Feyenoord-supporters op te juichen voor hun club en de video's daarvan te delen. De mooiste juichvideo's verschijnen op de dag van en tijdens de wedstrijd op alle denkbare schermen in de Kuip, waarmee de sfeer in De Kuip  intenser wordt. En uiteraard zijn de inzenders daar zelf bij.

De Feyenoord-supporters krijgen hiermee de mogelijkheid hun favorieten in De Kuip aan te moedigen. De campagne Een gejuich uit duizend kelen geeft iedere supporter de kans Feyenoord voorafgaand en tijdens deze Klassieker aan te moedigen via deze zogeheten juichvideo's. Dat geldt dus niet alleen voor de Feyenoord-aanhangers in Nederland, maar van overal ter wereld. Of de video nu vanachter een bureau, vanuit de huiskamer, de voetbalkantine, de kroeg of in het buitenland wordt opgenomen.

Ultieme beloning

De inzenders van de origineelste, meest passievolle juichvideo's worden beloond. Deze video's worden namelijk getoond op alle schermen in de Kuip op 27 januari, zodat de selectie  voor aanvang van de wedstrijd wordt toegejuicht. Maar het zorgt ook tijdens de wedstrijd voor een extra boost, bovenop de sfeer die tijdens deze klassieker in De Kuip heerst. De makers van de meest originele video's wacht bovendien een ultieme beloning: de laatste VIP-arrangementen voor de uitverkochte wedstrijd.

www.feyenoord.nl
www.opel.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.