Fitzroy maakt NON-STOP-NU campagne voor NU.nl

Fitzroy maakt NON-STOP-NU campagne voor NU.nl

| Door: Bas Vlugt | hits: 1258 | Tags:

NU.nl en Fitztroy lanceren NON-STOP-NU. Dit is een crossmediale campagne waarmee enerzijds de mogelijkheden van de gepersonaliseerde app in de spotlight wordt gezet en anderzijds alle verschillende rubrieken, features en deals.

Zo kun je met de app gepersonaliseerd nieuws krijgen op bijvoorbeeld jouw regio, kun je reageren op de artikelen en krijg je een aanbod van verschillende deals.

Miriam el Ghalbzouri, Marketing Manager bij NU.nl: "Op verschillende gebieden is NU.nl haar platform verder aan het uitbouwen waarvan de terugkeer van NUjij en NUuit een mooi voorbeeld zijn. De tijd is daarom rijp om te starten met onze marketingcommunicatie richting onze lezers en adverteerders die vaak dezelfde pet op hebben. Wij hebben gekozen voor een creatief construct dat wij verder in de toekomst kunnen uitbouwen. Bij NU.nl gebeuren er allerlei fantastische dingen die wij (te) weinig communiceren."

De campagne start op televisie, online video, digital out-of-home en radio en zal dan daarna met de verschillende proposities digitaal en always-on aanwezig zijn.

Credits:
Bureau: Fitzroy | Productiemaatschappij: Circus Family | RTV: Inge Zoete | Sound: Massive Music

www.nu.nl
www.fitzroy.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.