HEMA introduceert productlabel goede koop

HEMA introduceert productlabel goede koop

09-06-2020 01:45:00 | Door: David de Jong | hits: 2345 | Tags:

HEMA introduceert een nieuw productlabel onder de naam Goede koop. Daarmee wil HEMA veelgebruikte basisproducten bundelen als typische HEMA-producten.

Martine Tol-van Oostrum, Chief Brand and Strategy Officer: "De afgelopen periode is gebleken dat HEMA voor velen een gewaardeerde plek voor dagelijkse producten is. Wij willen onze klanten helpen om slimme keuzes te maken. Dat doen we door dit goede koop-label te introduceren waarmee we de goede kwaliteit tegen een scherpe prijs beter zichtbaar maken."

Het label wordt online en in de winkel, van etalage tot productschap, zichtbaar bij producten uit het gehele HEMA-assortiment waaronder sokken, handdoeken, collegeblok, bh’s, coffeepads, tompouce, rookworst en wattenschijfjes. Ook in de take-away en restaurants zal het merk bij koffie, hotdog en soep met brood ingezet worden.

www.hema.net
www.hema.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.