Marketing Report
Hennie van der Werff-Mantel aan de slag bij Bambuu nieuws

Hennie van der Werff-Mantel aan de slag bij Bambuu

Hennie van der Werff-Mantel is per 1 april 2022 aangesteld als marketingstrateeg bij Bambuu, een marketingdienstverlener. Hennie gaat in haar rol als marketingstrateeg bedrijven helpen hun groeiambities verder te verwezenlijken. 

De kennis en inzichten die zij opdeed in haar eerdere rollen bij bedrijven als DPG Media (2008-2020), waar zij onder andere Head Of Marketing Partnerships was, Museum TV (augustus 2020-oktober 2021) en Helpling (oktober 2021-april 2022) komen daarbij volgens Bambuu goed van pas.

Marketing is geen eiland

Hennie van der Werff-Mantel: “Als marketingstrateeg bij Bambuu adviseer ik klanten op strategisch niveau om hun doelen te bereiken door marketing op een slimme manier in te zetten. Daarbij is het belangrijk dat in een bedrijf alle afdelingen en medewerkers op één lijn zitten en begrijpen hoe we samen kunnen komen waar we zijn willen én hoe we dat gaan realiseren.”

“Marketing is namelijk geen eiland: hoe je je als bedrijf profileert, heeft niet alleen invloed op hoe potentiële klanten je zien, maar ook op bijvoorbeeld de salesafdeling en HR. Daarom gaat mijn werk voor Bambuu veel verder dan alleen een marketingplan opstellen: met workshops nemen we iedereen in de organisatie mee in de doelen en de te bewandelen route. Mijn centrale vraag daarbij is: Hoe zetten we de stap naar de toekomst en wat is daar vandaag voor nodig?”

Erik Dijkman
, Operationeel Manager en Partner bij Bambuu: ”We zijn erg blij met de komst van Hennie! Met haar jarenlange achtergrond in de media- en marketingwereld hebben wij er alle vertrouwen in dat zij verdere strategische impact gaat maken voor onze opdrachtgevers. We gaan er iets moois van maken.”

www.bambuu.nl

Abonneer je op onze nieuwsbrief