Marketing Report
Honda Motor Europa kiest voor UM

Honda Motor Europa kiest voor UM

UM EMEA heeft het media-account voor Honda Motor Europa gewonnen. Honda Motor Europa startte een pitchtraject dat in juni 2020 van start ging. De samenwerking start in april 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa. Tot nu toe was Dentsu het mediabureau van Honda Motor Europa.

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland: “Honda kondigde onlangs een versnelde Electric Vision-strategie aan, waarin al zijn reguliere Europese modellen in 2022 - drie jaar eerder dan gepland - elektrisch gaan worden. De elektrische visie van Honda visie is digitale transformatie in optima forma. Ze gebruiken toonaangevende technologie om een duurzamere toekomst op te bouwen en daar sluiten wij graag bij aan. Tijdens het pitchtraject wilden wij bewijzen dat ons aanbod en benadering echt uniek is; onze Now & Next benadering van marketing gecombineerd met innovatieve dataoplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met Honda's eigen platforms. Wat ons voor Honda het meest unieke, vooruitstrevende en toekomstgerichte bureau maakte.”

De centrale overgang zal onmiddellijk plaatsvinden en de werkzaamheden zullen naar verwachting op 1 april 2021 voor alle Europese markten van Honda van start gaan.

www.um.nl
www.honda.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.