Marketing Report
Internationale TikTok-creators aan de slag voor Basic-Fit

Internationale TikTok-creators aan de slag voor Basic-Fit

Fitnessketen Basic-Fit lanceert in samenwerking met socialmediabureau GoSpooky een eigen kanaal op TikTok. De eerste TikTok-video’s die in samenwerking met een tiental internationale TikTok-creators zijn gemaakt, staan live.

Erica van Vonderen-Hahn, International Marketing & E-Commerce Manager van Basic-Fit “Onze leden plaatsen al massaal video’s op TikTok. Wij willen als digitaal innoverende fitnessketen toffe content bieden waar onze fans zijn. Naast onze fitnesstutorials vormen de Basic-Fit TikTok-video’s een mooie aanvulling op onze content.”

Mariette Huber, commercieel directeur van GoSpooky: “Bij het maken van TikTok-content gelden andere regels dan op andere platformen. In samenwerking met Basic-Fit zijn we gaan kijken naar de verschillende functionaliteiten die de app biedt, zoals de duet-videofunctie, en hoe we hier op in konden spelen. Zo hebben we in samenwerking met creators het type content neergezet waar het platform zich perfect voor leent: entertainende video’s.”

www.gospooky.com
www.basic-fit.com/nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.