Marketing Report
Liefdesverhalen centraal in WNP-campagne voor Lexa

Liefdesverhalen centraal in WNP-campagne voor Lexa

Datingservice Lexa deelt in samenwerking met creatief bureau WNP een andere merkbelofte en campagne. In de campagne staan zes liefdesverhalen centraal van koppels die elkaar kennen via de dating-app.

In het concept draait alles om het moment waarop een echte band wordt gesmeed tussen twee singles. Jérôme Rivière, VP Brands & Consumers Meetic Europe: "Voor singles is de behoefte aan liefde nog nooit zo intens geweest als nu, en SERIOUS DATING, CRAZY LOVE is een uiting van hun wens om commitment en authenticiteit te ervaren. Het concept van de merkcampagne werd door ons gekozen omdat het dit magische, beslissende en vreugdevolle moment, dat Lexa al meer dan 20 jaar mogelijk maakt voor miljoenen singles, nauwkeurig illustreert.”

Ontmoetingen

Op televisie tonen twee video’s van 20 seconden het moment waarop alles veranderde voor vier koppels. Elke scène begint met de ontmoeting van twee singles, mogelijk gemaakt door functies ontworpen door Lexa. Wanneer ze overgaan van hun eerste paar uitwisselingen naar een echt liefdesverhaal, draait een overgangseffect de camera letterlijk 360° om en neemt ons verder mee in hun verdiepende relatie.

Dit visuele effect loopt door in de hele campagne en kristalliseert het cruciale moment waarop je de sprong waagt en je leven op zijn kop wordt gezet, omdat je een oprechte band met iemand voelt. Deze twee tv-shorts gaan vergezeld van zes video's van 10 seconden, die elk het liefdesverhaal van een ander koppel belichten.

www.wnp.fr

www.lexa.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.