Marketing Report
[Marketing Report Radio] Geert-Jan van der Snoek over Breens Network podcast

[Marketing Report Radio] Geert-Jan van der Snoek over Breens Network

Geert-Jan van der Snoek is topondernemer en voormalig CEO van TMG, momenteel verbonden aan Breens Network, de innovator voor lerend Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het netwerk en de rol binnen het onderwijs.

Geert-Jan van der Snoek: “Breens Network is een bedrijf dat feitelijk achter het onderwijs zit. We zijn er voor corona mee gestart en door corona weten veel mensen dat digitaal belangrijk is om onderwijs hybride te laten draaien. Wat we doen, noem ik altijd de niet-zichtbare kant van het onderwijs. We zorgen dat er mailboxen zijn, dat de systemen met elkaar kunnen communiceren, dat de cijferlijsten ergens worden opgeslagen en dat er onderwijsprogramma’s online beschikbaar zijn. De financiering is overheidsgerelateerd en dat alles organiseren wij.”

Verder gaat Geert-Jan in op de ontstaansgeschiedenis van het netwerk, digitalisering van het onderwijs en zijn werk voor VNO-NCW.

Luister het volledige interview van Geert-Jan van der Snoek hier:

www.breensnetwork.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 19 april 2022 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast. Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT

Ook interessant deze maand:

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. luister dit interview hier

Coen Zeevenhooven is directeur van Axioma Content en Communicatie en voorzitter van het Platform Content Marketing. Hij vertelt over zijn werk voor het platform wat er allemaal staat te gebeuren. luister dit interview hier

Sanne Demir is strateeg bij De Combinatie van Factoren. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelde ze over de nieuwe manier om naar de economie te kijken: Beyond Growth. luister dit interview hier

Farouk Nefzi is CMO van luxejacht-bouwer Feadship. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt hij over het ontstaan van het bedrijf, de manier waarop het kijkt naar de arbeidsmarkt en en hoe de markt zicht ontwikkelt. luister dit interview hier

Kim Potters is Director Commercial Marketing EMEA bij www.akzonobel.com. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio gaat ze in op de rol van purpose en purpose marketing bij het verfbedrijf. luister dit interview hier


Abonneer je op onze nieuwsbrief