Marketing Report
[Podcast] Helen Zuurmond en Bas Karsemeijer over HEMA

[Podcast] Helen Zuurmond en Bas Karsemeijer over HEMA

In 2017 lanceerde HEMA de klantenpas Meer HEMA. Binnen drie weken tijd had de pas een miljoen gebruikers – nu zijn dat er 4,3 miljoen. Daarmee behoort het loyaliteitsprogramma van HEMA tot de meest succesvolle in Nederland.

Wij spreken over de ontwikkeling van marketing, loyalty en gebruik van data bij HEMA met Head of CRM & Customer Service Helen Zuurmond en Head of Data Bas Karsemeijer.

Helen Zuurmond: "Er ging volgens mij een zucht van verlichting door Nederland: he he, eindelijk mogen we lid worden van ons favoriete merk."

Bas Karsemeijer: "Er is natuurlijk al een heleboel data en daar leren we heel veel van, maar het voordeel van Meer HEMA is dat we het kunnen inkleuren en in contact kunnen komen met de klant. Dat maakt het zo leuk."

Luister deze podcast hier:

Luister nog veel meer podcasts hier:

marketingreport.nl/podcast


Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 19:00-20:00 uur.

www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.