Marketing Report
Speelfilm- en commercialregisseur Diederick Koopal naar hazazaH

Speelfilm- en commercialregisseur Diederick Koopal naar hazazaH

Speelfilmregisseur en commercialregisseur Diederick Koopal sluit zich aan bij hazah. Diederick Koopal zal de nieuwe Remia-film maken. Diederick Koopal is onder andere bedenker van de beroemde Rolo-commercial, oprichter van TBWA\Neboko, lid van de ADCN Hall of Fame en VEA Legend.

Diederick Koopal: "hazazaH en ik go way back. Ik heb in een vorig leven, als creatief, onder andere Rudi voor Heineken, 4 uur Cup-a-Soup en meerdere commercials met de supermarktmanager voor Albert Heijn met ze gemaakt. Ze zijn gewoon heel goed, goede mensen en een prettige club – altijd geweest. En er is veel mogelijk bij hazazaH, dat geeft creatieve speelruimte. Waarom ik commercials maak? Ik hou ervan om regelmatig op een set te staan en scriptjes te schrijven. Commercials maken houd je in vorm, scherp, fris. Ik heb geen puur economische drive, maar als reclameman – want dat ben ik ook nog steeds – geniet ik daar intens van. Zo simpel is het."

Recent maakten hazazaH en Diederick Koopal samen de vierde commercial met sterrenchef Sjef Pouwermans voor Remia.



Diederick Koopal: "Ja Sjef is back. Sjef is een extreem sympathieke vent, down-to-earth, maar heel creatief – ditmaal met de basissauzen op plantaardige basis van Remia. Zo maakt hij een Eiffeltoren van broccoli en een Arc de Triomphe van pasta. Hij begint een beetje een woordvoerder à la de supermarktmanager voor Albert Heijn te worden. Maar belangrijker nog, in mijn ogen: je kunt ernaar blijven kijken; Sjef verveelt niet, er zitten gevoel, emotie en veel grappige details in. En het concept heeft nog veel potentie, dat voel je ook. Zo kweek je een blijvende band met de kijker."

www.hazazah.nl

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.