Marketing Report
We Know People lanceert twee nieuwe labels: Executives, People

We Know People lanceert twee nieuwe labels: Executives, People

Recruitmentbureau We Know People, gespecialiseerd in arbeidsbemiddeling op het gebied van marketing, digital, communicatie en data intelligence, lanceert twee nieuwe labels op 1 november. Met de komst van deze labels, genaamd We Know Executives en We Know Public, zet We Know People een grote stap in het beter bedienen van specifieke doelgroepen.

Voor We Know People is het lanceren van deze twee nieuwe labels een gevolg van de groei die het bedrijf de laatste jaren heeft doorgemaakt én de huidige situatie op de arbeidsmarkt. Met ruim tien jaar ervaring en een netwerk van meer dan 30.000 marketingspecialisten weet We Know People wat er nodig is om kwaliteit te leveren en in te spelen op de behoeftes in de markt.

We Know Executives


Alette Bastiaansen en Cyrille Bastiaansen, Managing Partners van We Know People, zijn dan ook verheugd over de komst van de nieuwe labels. “De huidige krapte op de arbeidsmarkt zal niet zo snel veranderen. Met de komst van We Know Public en We Know Executives kunnen wij hier voortaan nog beter op inspelen en in iedere situatie maatwerk leveren”, stelt Alette Bastiaansen. Daarbij is de We Know People Group opgericht, de overkoepelende organisatie over alle drie de labels.

Het label We Know Executives focust zich op de werving en selectie van marketing, digital, e-commerce en communicatie professionals voor posities op senior, management en directieniveau. Iets dat We Know People al deed, maar met de komst van We Know Executives zal dat vanaf nu met nog meer expertise en focus gebeuren. We Know Executives gaat op zoek naar nieuwe leiders die de markt verder kunnen brengen. “Wij kennen de huidige en volgende generatie executives die beschikken over de kwaliteiten die nu nodig zijn en visie hebben hoe bedrijven toekomstbestendig te maken. Het is onze missie om nieuw en divers leiderschap naar bedrijven te brengen” aldus Alette Bastiaansen.

www.weknowexecutives.nl

We Know Public


Het label We Know Public richt zich op de bemiddeling van (digital) marketing- en communicatieprofessionals binnen de publieke sector. Door de jarenlange ervaring van We Know People weet het bureau dat er een toenemende vraag is naar werk waarbij mensen een maatschappelijke bijdrage kunnen leveren. Aan de andere kant willen de bedrijven in de publieke sector juist specialisten. Wij brengen met de lancering van We Know Public deze vraag en aanbod bij elkaar. “De publieke markt verandert en daarin brengen wij een frisse wind. Met dit label gaan we op zoek naar betrokken professionals die hun specifieke kwaliteiten willen inzetten om een maatschappelijke bijdrage te leveren. De vraag naar zingeving groeit. De wens om meer je hart te volgen en bij te dragen in plaats van alleen hard te werken groeit mee. Wij faciliteren graag in deze behoefte”, vertelt Cyrille Bastiaansen.

www.weknowpublic.nl

We Know People

Bij We Know People weten we dat recruitment gaat over echte connecties maken. Onze drive en passie is het creëren van nieuwe relaties waarbij de klik verdergaat dan praktische zaken en ervaring. Recruitment done right noemen we dat. We kijken verder dan het cv en maken een match op cultuur, karakter en ambitie. Door onze professionele ervaring te combineren met betrokkenheid en kennis van wat mensen beweegt en motiveert, maken we het verschil voor onze partners en de groei van hun bedrijf.

Met meer dan 10 jaar ervaring en een netwerk van meer dan 30.000 marketingspecialisten, loopt We Know People voorop in gespecialiseerd marketingrecruitment. Partners als Ahold, Heineken, ABN AMRO, L’Oréal en PON vertrouwen op de persoonlijke en pragmatische aanpak van We Know People als recruitmentpartner. We Know People maakt niet alleen het verschil in snelheid en specialisme, maar juist ook in het maken van echte connecties op basis van cultuur, karakter en ambitie.

www.weknowpeople.nl

De labels We Know Executives en We Know Public worden op dinsdag 1 november op feestelijke wijze officieel gepresenteerd in De Koepel in Haarlem.

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.