Marketing Report
Winnaars winactie Handboek Online Marketing 8 bekend

Winnaars winactie Handboek Online Marketing 8 bekend

De winnaars van de Marketingreport.nl-winactie zijn bekend en hebben hun boek inmiddels ontvangen. Zo schreef winnaar Herman uit Baak op de vraag welk middel in een toekomstproof online marketingmix thuishoort: “De perfecte search engine optimization.”

De winnares uit Amsterdam antwoordde: “Meest toekomstbestendig vind ik persoonlijk de mens. Ik geloof in echtheid van een campagne en merk. Het ontwikkelen van langetermijn-ambassadeurs van een merk. Werknemers, gebruikers, consumenten, leveranciers, klantenservice, fabrieksmedewerkers enzovoort vertellen het verhaal van een merk. Die wil je laten zien als er emotie bij komt kijken.”

Ook het handboek is prijswinnend

Het prijswinnende Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) uit; het meest complete, gestructureerde, moderne en praktische management- en studieboek. Bovendien is het kleurrijke boek crossmediaal ingestoken. Ervaren docenten en de beste experts uit Nederland en België hebben hun bijdrage geleverd.

Grote verandering in Marketing 5.0

Het Handboek Online Marketing draait om de meest actuele benadering van de leer van de online marketingstategie. Naaste de breede analytics gemixt met werkbare kpi’s, staat de organisatie dna en purpose-marketing centraal binnen de toekomstbestendige strategie; van Big Data, social search, influencers, via microsite strategie naar de mixed reality in de Metaverse.

De inmiddels achtste druk van deze bestseller is herschreven, kent gratis tools en templates, nieuwe cases, handige stappenplannen, expertvisies, extra digitale bijlagen en praktische marketingmodellen.

Het crossmediale, complete Handboek Online Marketing 8 van Marketingreport.nl-columnist Patrick Petersen, is per direct verkrijgbaar.

Patrick Petersen RDM MA MSc is ervaren docent, spreker en ondernemer met zijn bureau AtMost(TV) en mocht zich – in een ver verleden – als een van de eersten in Nederland online marketeer noemen.

www.atmost.nl

Lees ook:

[Column] Patrick Petersen: Online engagement? Sorry, u boeit niet!

[Column] Patrick Petersen: Van Post-Covid-19 Wow-effect naar uw call-2-passion

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.