Marketing Report
André Hazes nieuwe gezicht van Essent

André Hazes nieuwe gezicht van Essent

Essent gooit het roer om en slaat een nieuwe weg in. De boodschap Lang Leve Thuis moet heel Nederland enthousiasmeren thuis én het leven te vieren. Iemand die hier perfect bij aansluit en de Essent-klant van vandaag en morgen vertegenwoordigd is André Hazes. Zijn hit Leef! wordt tevens de soundtrack van de campagne.

André Hazes: "Ik ben selectief met wie ik samenwerk. Essent is een grote en gerenommeerde partij; een echt A-merk met een groot klantenbestand. De nieuwe innovatieve diensten van Essent sluiten perfect aan bij mijn liefde voor technologische gadgets. Ik ben door mijn werk vaak van huis en dan is ‘thuis’ de plek waar ik niet alleen tot rust kom maar ook juist weer energie krijg van mijn gezin en vrienden. Vandaar dat ik vol enthousiasme ‘ja’ heb gezegd toen ik werd gevraagd door Essent voor de Lang Leve Thuis-campagne. De samenwerking voelt heel natuurlijk, waarbij ik gewoon mijzelf kan zijn. Daardoor is het een goede match, waar beide partijen blij van worden."

De afgelopen jaren heeft Essent hard gewerkt aan de transformatie van energieleverancier naar brede dienstverlener. Een dienstverlener die heel Nederland in staat stelt om zelf thuis energie te creëren. Energie in de meest letterlijke vorm (zonnepanelen, Nederlandse windstroom en groen gas). Maar ook alle nieuwe technologische mogelijkheden in en rondom het huis, van Smart Home toepassingen tot installatieservice. Alles voor een leuker en makkelijker leven. Oplossingen die hierbij geboden worden en die ook terug te zien zijn in de campagne met André, zijn onder meer de Thuisapp waarmee je bijvoorbeeld alle Smart Home apparaten bedient, en het aanbieden van zonnepanelen op huurbasis.

www.essent.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.